Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (3 minutter siden):

Jau men sjølvsagt. Eg e oppfinneren av detter fenomen. 

Tror jeg balanserer på en tynn linje selv om jeg forsåvidt ikke skrev noe voldsomt provoserende. Faen, svarte visst feil innlegg igjen, men uansett.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Du hadde ikke overlevd midnattsol, tenker jeg? Har slekt i N-Norge og det er virkelig noe alle nordmenn må oppleve i livet -skal ta turen i sommer også, det er i hvert fall planen.

Det vil jeg gjerne oppleve, Deng. N-Norge står på listen over steder som skal utforskes i Norge. Det blir nok en sommer. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Kjenner en som flyttet til Tromsø for å studere sammen med dama, han holdt på å bli gal ifølge ham selv.

Har en kompis som studerte der i 3 år. Tror han klarte seg, eneste jeg registrerte ut i fra Snapchat han sendte meg var at han spiste utrolig mye tunfisk på boks. Var fulle skap med det. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Kjenner en som flyttet til Tromsø for å studere sammen med dama, han holdt på å bli gal ifølge ham selv.

Som vestlending er jeg jo vant til det meste værmessig -men mørketid er en utfordring (jeg har jo bare opplevd det i noen uker) 
Vel nå kom jeg på at jeg var i militæret når det var mørketid men med langperm og godt samhold på brakka gikk det greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...