Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Skrevet 25. april Vi tar patent på plastikksøppel i havet.
N-4K0 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Jeg tar patent på alle folk som sier "plastikk" når de like godt kan si "plast".
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Skrevet 26. april Vi tar patent på alle folk som kritiserer at vi sier plastikk i stedet for plast.
75192 Skrevet søndag kl 07:58 Skrevet søndag kl 07:58 Tar patent copy copere hermegås @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 12:13 Skrevet søndag kl 12:13 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.4.2026 den 20.42): Vi tar patent på bruk av rosenkål i mat. Det er jo godt. Jeg liker rosenkål. Kan spise rosenkål som snaks hvis jeg vil. 😋😋 Tilbake til leken: Jeg tar patent på gruggvannet kaffe, som smaker gruggvann. 🤢🤮
75192 Skrevet søndag kl 12:30 Skrevet søndag kl 12:30 (endret) Tar patent på DONALD TRUMP 100% ubrukelig dust 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Endret søndag kl 12:33 av 75192 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:39 Skrevet søndag kl 12:39 Vi tar patent på sprengposting.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 12:39 Skrevet søndag kl 12:39 75192 skrev (2 minutter siden): Tar patent DONALD TRUMP 100% ubrukelig dust 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Helt enig. Han Trump er komplett idiot. Syns helt ærlig at han blir bare skumelere og skumlere for vert år. 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Tilbake til leken: Jeg tar patent på en seng madrass som er så myk at man aldri klarer og komme seg opp av den.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:41 Skrevet søndag kl 12:41 Vi tar patent på hullete madrasser.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 12:49 Skrevet søndag kl 12:49 Jeg tar patent på en madrass som endrer seg etter humøret. Når man er glad og lykkelig, da blir madrassen stein hard sånn at man ikke klarer og ligge i den. Og hvis man har elendig dag og er sint og frustrert, da er madrassen ekstremt myk, så myk at man aldri klarer og komme seg opp av den.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:15 Skrevet søndag kl 18:15 Vi tar patent på flytemadrasser som lekker ut luft.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:02 Skrevet søndag kl 23:02 Vi tar patent på hullete søppelposer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 12:11 Skrevet mandag kl 12:11 Vi tar patent på knuste keramikkrukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå