Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 20:00 Skrevet onsdag kl 20:00 Vi tar patent på billig verktøy som knekker etter et par ganger vi bruker det.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:57 Skrevet onsdag kl 22:57 Vi tar patent på korker og lokk som ikke kan åpnes.
N-4K0 Skrevet i går, 00:13 Skrevet i går, 00:13 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi tar patent på billig verktøy som knekker etter et par ganger vi bruker det. Jeg tar patent på billig søppelverktøy som knekker bare man ser på det
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:16 Skrevet i går, 02:16 N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg tar patent på billig søppelverktøy som knekker bare man ser på det Og vi tar patent på billig søppelverktøy som knekker bare vi tenker på det.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 11:49 Skrevet i går, 11:49 Jeg tar patent på en knekkebrød som ikke er sprø og er utrolig seig og myk.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:26 Skrevet i går, 13:26 Vi tar patent på gamle tørre julekaker.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:26 Skrevet i går, 18:26 Vi tar patent på motorsykler uten hjul.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi tar patent på ødelagt kjøkkenutstyr.
N-4K0 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg tar patent på det motsatte av knekkebrød - bøyebrød 😆
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi tar patent på rustet hermetikk.
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg tar patent på en kopi av hermetikk, apetikk (herme/ape)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi tar patent på konstante pipelyder.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg tar patent på en film som ser på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå