Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:36 Skrevet torsdag kl 18:36 Vi tar patent på tegnestifter som ligger på stoler.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:12 Skrevet torsdag kl 23:12 Vi tar patent på tv og radio som ikke virker.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:22 Skrevet i går, 02:22 Vi tar patent på sprengte lysrør.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 15:24 Skrevet i går, 15:24 Jeg til patent på en sol som aldri skinner.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi tar patent på bøtter som lekker.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Vi tar patent på hullete badekar.
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg tar patent på vaskebøtte som rommer 10000000000000000000 millioner liter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi tar patent på tomme brønner.
N-4K0 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg tar patent på brønnteknologi til å bore brønner helt inn til jordas flytende kjerne, som får alt vannet til å koke vekk og fordampe.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi tar patent på søppelkasting i naturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå