Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Skrevet 15. april Vi tar patent på tegnestifter som ligger på stoler.
MR SPEED Skrevet 16. april Skrevet 16. april Jeg tar patent papir fly med nål foran flye sitter ffast i vvegen da sitter fast da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Skrevet 16. april Vi tar patent på den irriterende flåtten.
N-4K0 Skrevet 16. april Skrevet 16. april Jeg tar patent på irriterende musikk som får folk til å klikke i vinkel. 1
MR SPEED Skrevet 16. april Skrevet 16. april Jeg patent på skrullete mennsker som helt idioter ikke dere tråden nei nei ikke her
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. april Skrevet 16. april Vi tar patent på allergi.
N-4K0 Skrevet 17. april Skrevet 17. april Jeg tar patent på det aller dummeste som noen gang har blitt sagt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Skrevet 17. april Vi tar patent på ondskapsfulle handlinger.
N-4K0 Skrevet 17. april Skrevet 17. april Jeg tar patent på det aller dummeste som noen gang har blitt gjort. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Skrevet 17. april Vi tar patent på ondskap.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april Skrevet 18. april (endret) Jeg tar patent på en anti-pute hvor stuffing forsvinner inn i et uendelig hull. Uansett hvordan den ligger, føles den aldri som en ordentlig pute. Endret 18. april av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Skrevet 18. april Vi tar patent på tekniske problemer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Skrevet 18. april Vi tar patent på drittlukt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Skrevet 18. april Vi tar patent på Langtvekkistan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå