Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:16 Skrevet i går, 00:16 Vi tar patent på knuste syltetøyglass.
N-4K0 Skrevet i går, 03:01 Skrevet i går, 03:01 Jeg tar patent på en fuglekasse jeg laget for over 20 år siden
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 04:26 Skrevet i går, 04:26 Vi tar patent på nattesprengposting.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 16:16 Skrevet i går, 16:16 Jeg tar patent på tungene til Ciaran og Ciara.
75192 Skrevet i går, 16:41 Skrevet i går, 16:41 (endret) Tar patent på munnen til @TheDarkSycamore - SCM vært ord du skriver her må du betale 50.øre for vært ord, 5.50.kr du. Endret i går, 16:42 av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:37 Skrevet i går, 19:37 Vi tar patent på rosaskyer.
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi tar patent på rosaskyer. Det tror jeg dere har gjort før, muligens to ganger til og med Jeg tar patent på gammel brus uten et snev av kullsyre igjen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi tar patent på kverulanter. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi tar patent på surpomper.
75192 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi tar patent på kverulanter. jeg tar patent på kverulanteene her 🤪🤪😜😜 Endret 18 timer siden av 75192
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg tar patent på en enorm 10 millioner år gammel størrelse ball. Endret 16 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi tar patent på busemenn og busedamer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi tar patent på tomme urgeflasker.
75192 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tar patent på plastikk som er hul i med rosa guse grønn farge.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Vi tar patent på tomme sprite flasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå