Gå til innhold

Snu noe negativt til noe positivt


Pliscin

Anbefalte innlegg

Kris85 skrev (14 minutter siden):

@Pliscin

Legger med paddeflat etter å ha postet feil. Makan. Skjerpings @Kris85.

Legger meg som sagt paddeflat. :p 

Ikke verdens undergang det altså, men greit å få det riktig😉

At Kris85 er et rotehue er jeg nok ikke direkte enig i, men svarer likevel på din påstand. Det at man roter, betyr som regel at man har rot i hodet, som betyr at man tenker på mange ting samtidig, og ikke har sortert tankene ordentlig. Det er til tider bra å ha mange jern i ilden, for da setter man i gang en prosess som gjør at man får ting gjort. Man griper flere ting med iver og lyst, og det viser et stort engasjement. Først må man sette i gang ting, og deretter må man ta seg tid til å gjennomgå og fullføre det. Det at man biter over mer enn man kan svelge viser også et pågangmot og en selvtillit. Som er bra å ha i moderate mengder. Det å være distré kan i flere tilfeller være et tegn på at man er intelligent.

Jeg fiser mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du kanskje sosialisere deg litt (noe som er vanskelig i disse tider) og gå på butikken for å anskaffe mer. Ved å gjøre det legger du penger i butikken, som de igjen kan bruke på å bestille mer kaffe. Vinn-vinn situasjon.

Jeg har nesten ingen "ekte" venner, altså folk jeg kan henge med på fritiden.

Lenke til kommentar
Vimsan skrev (1 time siden):

Slankekur

Sånn delvis egentlig. Prøver i det minste ikke å spise for mye. Spiser kun to ganger løpe av en dag middag og kvelds. Ønsker ikke å bli smell feit.

 

 

Tilbake til leken:

Vimsan skrev (1 time siden):

Jeg mistet kaffekoppen i gulvet på jobb

Da for du jo ekstra trim. Med å vaske, og kanskje plukke opp det knuste krusen. Hvis den knustes da.

Ene armen på brillen min er i ferd med å knekkes av. 😧😧

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Du kjøper nye briller og får et selvtillits-boost av din nye look. Som gjør at du kommer ut av tegneserie og tv-spill -bobla og møter dit livs kjærlighet. Vedkommende er spesialpedagog og hjelper deg til å overgå lese og skrivevanskene dine. I tillegg er vedkommende fra Island, så dere flytter til Reykjavik og lever livets glade der. Reykjavik skal arrangere "Comi Con" i 2028 der du blir prosjektleder og får inspirasjon til å lage din helt egne tegneseriefigur som blir større enn Astrix og Tintin til sammen. 

Jeg har fremdeles 922 dager igjen å vente. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...