Gå til innhold

Snu noe negativt til noe positivt


Pliscin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en god grunn til å tenke på å gå ned i vekt. Eventuelt kan du selge den for å få igjen litt penger, gi den bort til noen som trenger den, eller stille som modell for de som har fetisj for trangtsittende bukser. Ja de finnes.

Jeg føler at jeg veier 10 kg mer enn jeg gjør.

Lenke til kommentar
Vimsan skrev (4 timer siden):

Da får du slanket deg uten grunn

Det er jo ikke bra å slanke seg hvis man ikke er overvektig.

De maskinene gjør grovarbeidet for deg, men det tar litt tid, så derfor er det naturlig at du ikke har gjort mer siden. Du venter på at de skal bli klare, og forbereder deg både mentalt og fysisk til å rydde ut og henge opp. Er man hjemme og ikke har noe fore, så kan det være smart å bare daffe for å slappe av. Det er viktig å finne en balanse mellom påkoblet og avkoblet, og man kan ikke ha en balanse uten å være innom begge tilstandene.

Jeg må snart på EU-kontroll med bilen, og aner at det blir noen 2-er feil.

Lenke til kommentar

Bedre å få opp 2-ere på bilen, enn å få bilen opp i 2-ern si😉

Det er selvfølgelig en blanding av flere ting, som f.eks diktaturer, korrupte styresmakter, matmangel, overbefolkning, krig etc. Det at det blir tynnere i rekkene i dagens verdenssituasjon er positivt, fordi vi er alt for mange mennesker på planeten. Flere folk enn nødvendig betyr bare mer arbeidsledighet, mer kriminalitet, mer krig, mer konflikter, mindre mat pr person, mindre penger pr person, mindre sykehjemsplasser, flere syke, flere som trenger trygd etc etc. Menneskeheten vet hva som må til for å få dette til å fungere, men rettferdighet og politisk korrekthet, samt demokrati og ulike interesser gjør det vanskelig. Apropos diktatur.

Coronavaksinen gir blodpropp.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Da lærer kanskje du og de rundt deg å være ekstra forsiktig med håndtering av glass i fremtiden. Det er selvfølgelig unødvendig og det blir mer arbeid på de ansatte i butikken, men i det store og hele så er det water under the bridge. Er du heldig så kanskje var det gått ut på dato eller noe.

IS er ennå ikke nedkjempet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Då e det gjilt at eg ikje bruke Stavanger-dialektå te vanlig. Eg e nemlig fra østlandet.

Smertene redder livet ditt. Du vet det ikke ikke selv, men hadde det ikke vært for smertene i leggen hadde du sovnet bak rattet etter å ha kjørt hjem fra apoteket etter å ha hentet ut en resept på apoteket for fotsopp. Du hadde da kjørt på ei 82 år gammel dame ved navn Olga som nettopp hadde vært på besøk hos sitt tredje oldebarn. Nemlig Lucas Matias Sebastian Jonas (fancy motenavn fra Frogner). 

Jeg bor i Stavanger-området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...