Gå til innhold

Snu noe negativt til noe positivt


Pliscin

Anbefalte innlegg

Det å kjede seg er egentlig et luksusproblem. Eller mangel på å se problemer, som kan gi deg et problemfritt liv. Det finnes alltid noe å gjøre, og det er så mange hobbyer, filmer, musikk, bøker, idretter, dugnader, reisemål etc. at når du innser alt du faktisk kan gjøre, vil du ikke kjede deg, men kjenne at livet er alt for kort.

Jeg har bare ett par briller, og jeg er avhengig av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fjøs bistår til økosystemet vårt i dag. Møkk kan samles og brukes som gjødsel, samt at det huser samfunnsnyttige dyr som kyr, griser, sau etc. Dessuten synes ikke alle at det lukter vondt, jeg synes det lukter godt, minner meg om sommer og gårdsidyll.

Jeg sliter til tider med angst.

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 7.3.2021 den 17.19):

Angst kan føre til at man blir deppa og kanskje få selvmordstanker.

Det var deilig å drite.

Lowkey håpte på å få en liten opptur med det jeg skrev, men jaja, nå er det vel bare å vente på døden til den dagen jeg dør.

Scarvo skrev (7 timer siden):

Det er vel ikke negativt å drite? :)Men det beviser at endetarmen din og kroppen generelt oppfører akkurat slik den skal.

Jeg har aldri vært veldig komfortabel med mange mennesker rundt meg.

Det er naturlige årsaker til at det er slik, for mennesker er skapt slik at man vil bli akseptert av en gruppe, og i møte med dem så kan forventningene og presset bli for stort. Man vil inn, og det er en vei dit, men det kan også være "vinn eller forsvinn", for gjør du et dårlig inntrykk så kan det være at du er fucked. En person som er ukomfortabel vil sannsynligvis bli sett på som ufarlig, og med trusselen ute av bildet er sjansen større for at du får innpass. Prøver du å være tøff f.eks kan det være at du går langt ut på limpinnen og ender på dypt vann. Better safe than sorry. Samtidig er det mange andre aspekter ved akkurat det, at hvis det er mange personer å forholde seg til, så vil man kanskje få problemer med å fordele oppmerksomhet, eller vite hvem man kan stole på (hvis mange er ukjente) eller hvor man skal posisjonere seg sosialt. Jeg sliter selv med det samme, og hodet mitt blir bare et evig kaos i slike situasjoner. Det går om man gir litt f eller er litt beruset, for da får man bare legge andres behov på hyllen og embrace sitt ego og være litt "alfa".

Jeg spiser meg alltid overmett til middag.

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (18 timer siden):

Lowkey håpte på å få en liten opptur med det jeg skrev, men jaja, nå er det vel bare å vente på døden til den dagen jeg dør.

Jeg forvekslet denne leken med positiv til negativ leken. En liten stund der ja. 😮😮 Min feil. 😒

Pliscin skrev (18 timer siden):

Jeg spiser meg alltid overmett til middag.

Da slipper du å spise på en stund.

Vanskelig å finne støttekontakt. 😢😢

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Ved å kjenne på skavanker med kroppen, gjør at man blir mer bevisst og tenker mer på å ta vare på den. Man skal ha den for resten av livet. Det er så synd med folk som er friske, men som ødelegger kroppen på grunn av noe idioti som f.eks jackass stunts eller prøve å være tøff på fest. Du kan med din bevissthet trene skadeforebyggende, og bevege deg i et tempo og mønster som gjør at belastningen på kneet blir hensiktsmessig. Man har hørt historien om haren og skilpadden. Ja skilpadden vinner løpet. Du avstår kanskje fra større fysiske utfordringer, som gjør at du minsker risikoen for a skade deg (ytterligere).

Jeg er dårlig på å verbalt kommunisere mine behov og følelser.

Lenke til kommentar

Du tror du må. Fordi du har blitt jernevasket av den kapitalistisk styrte materialistiske og overfladiske, tilsynelatende meningsløse og nokså idiotiske verden av konsum og forbruk vi lever i. Dette går opp for deg; i det du står der i en klesbutikk, med flombelysning rettet mot deg og en radiolåt fra Taykor Swift dundrer for 28 gang den dagen over høyttaleranlegget i butikken. I kassa sitter ei usikker, lavtlønnet og stresset 19-åring som syns jobben er grei fordi hu får 40% på fullprisvarer (ikke salgsvarer) - du er kunde nummer 128 den dagen, og hun kunne ikke vært mer likegyldig. Men av en eller annen grunn er det nettopp DU som gjør at hu "tipper over", sniffer litt ekstra kokainen for å få arbeidsdagen over. Tar overdose. Dør av hjertestans. Alt.... fordi du "trengte" en ny bluse til 39 kr,- på BikBok.

Hva er den mest kontroversielle eiendommen du eier? 

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (3 timer siden):

Du tror du må. Fordi du har blitt jernevasket av den kapitalistisk styrte materialistiske og overfladiske, tilsynelatende meningsløse og nokså idiotiske verden av konsum og forbruk vi lever i. Dette går opp for deg; i det du står der i en klesbutikk, med flombelysning rettet mot deg og en radiolåt fra Taykor Swift dundrer for 28 gang den dagen over høyttaleranlegget i butikken. I kassa sitter ei usikker, lavtlønnet og stresset 19-åring som syns jobben er grei fordi hu får 40% på fullprisvarer (ikke salgsvarer) - du er kunde nummer 128 den dagen, og hun kunne ikke vært mer likegyldig. Men av en eller annen grunn er det nettopp DU som gjør at hu "tipper over", sniffer litt ekstra kokainen for å få arbeidsdagen over. Tar overdose. Dør av hjertestans. Alt.... fordi du "trengte" en ny bluse til 39 kr,- på BikBok.

Hva er den mest kontroversielle eiendommen du eier? 

La meg analysere dette. Du gjorde en negativ påstand om til noe enda mer negativt, i stedet for positivt. I tillegg konstruerer et hypotetisk scenario som får overnevnte til å fremstå som et kynisk monster i vårt kapitalistiske samfunnsmaskineri, der han blir en indirekte drapsmann. Og topper det med å stille et spørsmål som hører hjemme i tråden "svar ærlig", bare at jeg mistenker det skal være "eiendel" og ikke "eiendom"? De færreste av oss eier flere enn en eiendom. Ingen kritikk altså, bare en analyse. For å prøve å svare mitt beste etter trådens formål:

Jeg eier (deleier) hittil bare en eiendom, så det kan bare bli den. Om den er kontroversiell vet jeg ikke, ettersom jeg ikke har 100% koll på reguleringer, hjemler, forskrifter, heftelser etc. vedrørende den, og lar heller boligdokumentene få stå som fasit. Det er ikke meg bekjent noe verneverdig, historisk eller annet kontroversielt ved eiendommen. Jeg vet at personen som solgte den i sin tid ikke burde gjort det dog, da fremtidsplanen til hen gikk i vasken og heller burde beholdt eiendommen sin i stedet.

Jeg får ikke trent og gått turer så mye som jeg har lyst til.

Lenke til kommentar

@Pliscin - Jeg som tok feil av trådtittel. Jeg trodde det var "snu noe positivt om til noe negativt". I tillegg hadde jeg tydeligvis en fullstendig kognitiv meltdown når jeg avsluttet med et "svar ærlig" spørsmål. Snakk om rotehue. 

Du blir forfremmet i morgen og får dobbel lønn, egen personlig assistent og egen dass med 5G-dekning.

Legger med paddeflat etter å ha postet feil. Makan. Skjerpings @Kris85.

Legger meg som sagt paddeflat. :p 

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...