Tan28 Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Det er vel bare en direkte konsekvens av at det har blitt mer stuerent å handle i stor stil over nett. Man lokker flere husmødre med kaffetraktere enn med high end skjermkort... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Pluss at vi ikke-husmødre i større grad vet hva som faktisk er et tilbud, slik at butikken risikerer å faktisk tape penger. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. november 2011 Rapporter Del Skrevet 24. november 2011 Flott tråd! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Takk. Netshopxl er midlertidig ute. Ordner det i morgen. Endret 28. november 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Når du fikser netshopXL, kan du jo legge inn linken også http://www.netshopxl.no/Campaign.aspx Tenker jo sef. på under: Ukenstilbud. Dersom noen butikker over mangler, så er dette en oversikt over alle som skal være med i listen Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Aha, det hadde jeg glemt. Takk for tipset. Ble ikke tid til å ordne NetshopXL i går. Skal få det opp å gå så fort som mulig. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Nå er NetshopXL tilbake. Beklager at det tok litt tid. Det viste seg forøvrig at å fikse den var uhyre enkelt da jeg allerede hadde tatt høyde for den uregelmessigheten i bildelinkene til NetshopXL uten at jeg var klar over det. Hadde jeg vært klar over de, hadde ting blitt fikset raskere. Ørjan... 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Nå har ikke jeg vært innom tråden på år og dag, men jeg registrerer at stort sett alle tilbudene ligger u-oppdatert fra 21-31 desember. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Å crap. Den er oppdatert nå. Vet ikke hvorfor ting ikke ble oppdatert. Takk for tipset. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Veit ikkje om du tar imot tilbud frå andre butikker, men CDON har dette på tilbud: http://cdon.no/film/star_trek_1-10%3a_movie_box_(12_disc)_(blu-ray)-7333112 Til 699, normal pris er 1819 OPS, las nettopp at dette er innom data seksjonen, så nvm om dette Endret 8. januar 2012 av MPC Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Ser at PS er borte igjen. Skal få sett på det i løpet av et par dager. Forøvrig, takk for tipset MPC. Er ikke så striks på det. Legger den inn under andre som har ukenstilbud. Endret 9. januar 2012 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Ps er på magisk vis tilbake. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Komplett har "Superweekend spesial - tidenes demosalg!" Der kan du bl.a. kjøpe en demo-brukt TravelMate 5542 og spare den svimlende summen av 67 kroner sammenlignet med oppgitt førpris. LOL. Forøvrig vanskelig å sammenligne prisen med andre butikker siden dette er et utgått produkt overalt. Jaja, det er i alle fall rabatt på NOEN av produktene der, må vel lese litt gjennom. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Ser at netshopxl er ute. Skal få sett på det i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Mulig det bare er meg, men er NetshopXL borte? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Mulig det bare er meg, men er NetshopXL borte? Ja jeg lurer akkurat på det samme selv...jeg mener det virker som NetshopXL bare har sporløst forsvunnet. Hvis noen vet noe om det spytt ut Kan jo være at den infoen står et lurt sted på netshop.no, men gjerne del med oss hvis noen vet hvorfor den bare har forsvunnet i løse lufta Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Klippet fra Facebook-siden til Netshop: Etter å ha testet ut NetShopXL en stund, fant vi ut at det ikke var gunstig å drive to nettbutikker med to forskjellige systemer. Det ble rett og slett for mye arbeid å ha to stk, og vi så oss derfor nødt til å fokusere på www.netshop.no Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2012 Aha, takkar. Den fikk vel en noe dårlig start også. Ligger vel endel dårlige erfaringer her på forumet. Uansett, den er nå borte fra denne tråden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Da er PS tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå