Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :)

 

Ja, var veldig spent i går, men fikk ikke sjekket om de fortsatt var med før nå. :)

 

Var i dialog med PS for et halvt års tid siden om å prøve å få koden som legges ut til å bli mer lik fra gang til gang. Men det stoppet litt opp, og det har vel strengt tatt ikke skjedd så mye.

 

Løsningen, som for øyeblikket fungerer, er strengt tatt bare å ta høyde for alle de forskjellige variasjonene tilbudene legges ut med. Har jo etterhvert opparbeidet meg en liten liste over de forskjellige måtene, så det er bare å sjekke for alle.

 

Så vi får se hvor lenge det fungerer. :)

Lenke til kommentar

Nei, nettet hjemme er dødt. Har vært uten siden onsdag. Så serveren får ikke gjort jobben sin. Skal kjøre oppdateringen fra laptopen i morgen på jobb.

 

Men av en eller annen grunn, kobler jeg ikke «manglende nett» til «ingen oppdatering av ukenstilbud». :)

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager at jeg ikke har oppdaget at det ikke fungerte. Har ikke lagt merke til at datoen og tilbudene ikke har endret seg.

 

Tråden er oppdatert nå. Flytter kjøringen av scriptene fra serven offsite, til arbeidsstasjonen min hjemme. Så har jeg bedre kontroll på ting. :)

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare meg, eller virker nettbutikkene veldig uinspirerte i sine valg av ukens tilbud nå siste året? Synes det har vært det samme hver uke omtrent, en samling TVer, bærbare PCer og kaffemaskiner. Hvor blir det av tastatur, mus, skjermkort i andre segment enn ca 1300kr, cpu osv?

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...