Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg ikke har fått gjort noe med den. Er ikke på ferie ennå (starter faktisk i dag), har bare vært veldig mye annet som har tatt tid, så jeg har glemt det litt av.

 

SKAL se på det i løpet av et par dager, maskinen er oppe igjen, og jeg har backup av scriptene. Det eneste jeg muligens må gjøre er å oppdatere den sidespesifikke delen av scriptene.

 

Nettsiden vil også bli oppdatert, sånn at begge delene kan benyttes. :)

 

Artig at det fortsatt er noen som følger med på dette. ;)

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Kan se ut som om serveren gikk ned igjen etter at jeg dro på ferie på lørdag. Får iallefall ikke kontakt med den. Har oppdatert ved hjelp av scriptene jeg har på laptopen, men der er ikke siste versjon av PS. Så den ble ikke oppdatert nå. Skal se om jeg får ordnet det i løpet av uken.

 

EDIT: Ser ikke ut som om det fungerte helt. Skal se om jeg får ordnet det i kveld. :)

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Det er en maskin jeg selv er i besittelse av. I følge routeren min routeren min, er den oppe å kjører, men får ikke ssh'a meg inn på den. Så hvem vet hva som feilet etter at jeg dro. Den har forøvrig fungert prikkfritt i et og et halvt år nå. Kun siste måneden som har vært litt trøblete etter at jeg selv klarte å klusse til os'et. :)

 

I tillegg sliter jeg med at de som hoster siden min kaster meg ut når jeg overfører flere filer via ftp. Det skjer både når jeg overfører manuelt med gftp og ncftpput i et script. Må se på det når jeg kommer hjem. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Strømmen gikk i leiligheten hjemme, og dermed gikk serveren ned. Derfor har det ikke blitt oppdatering av tråden. Jeg er selv i Brasil, og har gjort forsøk på å oppdatere ved hjelp av laptopen, men internettlinjen er så ustabil at overføringen av blidene stopper opp.

 

Er hjemme igjen natt til onsdag, så da oppdateres tråden igjen. Beklager. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...