Odd R. Valmot Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Byton starter produksjonen i år - Kommer til Norge høsten 2021
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Å nei og nei, de skal ha LIDAR, de er dooooomed... Virker som om Byton virkelig har tenkt gjennom sine valg i motsetning til andre som bare kaster alt de har på veggen og ser om noe blir hengende fast.
KjeRogJør Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Jo, dette virket faktisk mere reflektert og forståelig en mye annet. 1
KLAB19 Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 I showrommet er det sikkert fint med innebygget TV, men jeg for min del synes det er greit å kunne se ut av bilen når jeg kjører. De store skjermene begynner å bli et problem. Har kjørt mange forskjellige biler med skjermer i forskjellige størrelser. I en by med masse utvendig belysning er det ikke noe stort problem, men på landevei med lite eller ingen belysning er det å kunne slå disse skjermene helt av av stor betydning for hva du ser på utsiden. Flatene er så store å dominerende at det ikke er nok bare å dimme ned og ha svart bakgrunn. Man nå kunne slå de helt av og bare ha et lite display som viser essensiell informasjon.
Stefse Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Lovende, men de har glemt å kommentere det nest viktigste etter selve bilen, nemlig ladenettverket.
Klykken- Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Bør ikke bli x antall forskjellige låste stasjoner. Tesla var tidlig ute, og har nå sitt eget store nettverk. Men Byton, VW, Fisker etc kan ikke komme med tilsvarende.
Rolando Francisco Diaz-Aliste Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Blir det mulighet til å ha tilhenger krok
Simen1 Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 KLAB19 skrev (4 timer siden): De store skjermene begynner å bli et problem. Ikke bare det men også overdreven touch-bruk begynner å bli et problem. Aller helst vil jeg ha HUD med OLED-display (godt sortnivå) og tynnstrekede fonter (lite lys i synsfeltet) til den essensielle infoen og knapper, vippebrytere og scrollehjul til essensielle funksjoner under kjøring. Mindre viktig info og innstillinger, samt pauseunderholdning ved ladestopp kan pakkes inn i et touch-display som kan slåes på eller av etter behov. 5
jr_605 Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 Simen1 skrev (14 timer siden): Ikke bare det men også overdreven touch-bruk begynner å bli et problem. Aller helst vil jeg ha HUD med OLED-display (godt sortnivå) og tynnstrekede fonter (lite lys i synsfeltet) til den essensielle infoen og knapper, vippebrytere og scrollehjul til essensielle funksjoner under kjøring. Mindre viktig info og innstillinger, samt pauseunderholdning ved ladestopp kan pakkes inn i et touch-display som kan slåes på eller av etter behov. Mener Saab hadde en knapp merket "Night Panel" på noen modeller, som slo av lyset i alt unntatt speedometer for nattkjøring. Det hadde vært smart om flere produsenter kunne kopiere noe lignende.
Hanhijnn Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 (endret) jr_605 skrev (58 minutter siden): Mener Saab hadde en knapp merket "Night Panel" på noen modeller, som slo av lyset i alt unntatt speedometer for nattkjøring. Det hadde vært smart om flere produsenter kunne kopiere noe lignende. Eller om det skjedde helt automatisk, sånn som på Byton f.eks... At den dimmer ned skjermene til "night mode" mener jeg. Endret 7. januar 2020 av Hanhijnn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå