Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en del spiderman når jeg akkurat hadde begynnt på skolen. Dette var rundt 1997 pluss minus noen år.

Tenkte det hadde vært fantastisk å kunne se dette igjen, så jeg slo opp på imdb etter spiderman, men der var det en hel haug av serier. Noen som vet hvilken som ble sendt på TV2 rundt 1997 på morgenen i helgene? Husker blant annet at etter han ble svart spiderman ble han en slags blanding av edderkopp og menneske, hadde flere armer og spyttet en eller annen grønn væske i tillegg.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har lenge lett på internett og flere filmbutikker etter en film som ble laget for lenge lenge siden, jeg husker ikke helt hva den het. men den handler om tungtvannsaksjonen under 2. verdenskrig.

 

Det er ikke "hollywood" filmen, men den i svart hvit (spilt av norske personer)

 

Mener den skal hete Gutta på skauen, men er VELDIG usikker på dette..

 

Noen som vet hvilken film jeg mener? og hvor jeg evt kan kjøpe den?? :hmm:

:yes:

Det er nok filmen Kampen om tungtvannet fra 1948 du tenker på, etter å ha gjennomført et par kjappe søk fant jeg de ikke til salgs noe sted, og er usikker på om den er gitt ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Så en del spiderman når jeg akkurat hadde begynnt på skolen. Dette var rundt 1997 pluss minus noen år.

Tenkte det hadde vært fantastisk å kunne se dette igjen, så jeg slo opp på imdb etter spiderman, men der var det en hel haug av serier. Noen som vet hvilken som ble sendt på TV2 rundt 1997 på morgenen i helgene? Husker blant annet at etter han ble svart spiderman ble han en slags blanding av edderkopp og menneske, hadde flere armer og spyttet en eller annen grønn væske i tillegg.

http://www.youtube.com/watch?v=dNkDYxEDvFE

spiderman the animated series.

 

Edit: extra topping http://www.imdb.com/title/tt0112175/

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Filmen handler om en mann som møter sin sønn på ny. Sønnen har bodd hos onkelen og tanta i mellomtiden. Senere i filmen blir sønnen gjenforent med moren. Handlingen er i L.A. og Dallas.

(Det kan være enkelte feil i handlingen, husker den ikke perfekt, men det er noe i den dur.)

 

Noen som husker navnet?

Endret av Crash
Lenke til kommentar

hmm. Så en film for et 2år siden kanskje, mener det var med Tom cruise. Handlinga er fra gammel av, med musketeer osv. Hæren kommer, å dreper ene barnet til hovedpersonen. Han prøver da å ta hevn osv. Ungene er til og med, å de springer rundt i skogen og skyter osv. Flate.. Husker ikke hva den heter!

 

Noen som har noe tips? - Å nei, det er ikke The Last Samurai

Filmen har bla. gått på Tv3..

Endret av DrCoxyCox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...