Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Hallo.

Skulle hatt tittlen på en film jeg har sett en gang.. var et fly med en bombe på.. og den bomba måtte de desarmere før flyet landa (det var et stort passasjer fly).. og for å komme om bord i flyet, bygde de om et sånn stealth bombe fly, så de kunne koble til det passasjer flyet i lufta..

Er veldig dårlig å forklare.. pluss at jeg husker ikke så mye..

Mener det var et sånn fly med flere etasjer..

Noen som vet navnet på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dette var en eldre film (hun blir visst voldtatt av den usynlige mannen også )

5175410[/snapback]

The Entity (1981)? DVD Release Date: May 3, 2005.

Supposedly based partially on a true story, a woman is tormented and sexually molested by an invisible demon.

 

Noen som har en ide hva filmen heter?

5189614[/snapback]

Leviathan (1989)?

the crew of the mining base must fight to survive against a genetic mutation that hunts them down one by one.
Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en Norsk film, mest mulig en kortfilm, har aldri sett hele. Tror den kom ut i 2002. Handler om 2 søstre, som er hjemme alene i helgen da foreldrene reiser bort. Hun eldste skryter at hun har hatt sex og sånn. Så holder de fest, og den minste søsteren har sex med en gutt, fordi storesøsteren kaster opp. Dagen etter finner storesøsteren hun lille jenta i sengen med blod på seg, og tror det er mens.

 

Noen som vet hva denne filmen heter? Kjæresten min hadde veldig lyst å se den.

Lenke til kommentar
takker  :thumbup: 

 

En til:

En film med bl. a George Kennedy i hovedrollen, der han og en annen av en eller annen grunn sitter oppå toppen av en tynn fjelltopp i Monument Wally.

Har lenge lurt på hva film det var (70 tallet tror jeg)

5198847[/snapback]

The Eiger Sanction (1975)? Av og med Clint Eastwood?

5198897[/snapback]

 

Meget mulig, tror den stemmer at den andre var Clint Eastwood ja :)

Lenke til kommentar
Lurer på en film jeg såg for 10-15 år siden, alt jeg husker er at noen folk tvingde noen unger(?) til å spise noe som gjor dem om til rotter(?).

 

Ikke mye å gå på, men håper dere kan hjelpe. Handlingen foregikk muligens på en skole...

5206561[/snapback]

Det første som slo meg var Nicolas Roeg's The Witches (1990), basert på Roald Dahl's historie. Riktignok mus og ikke rotter.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en film, tror den var engelsk. Den handlet om en gjeng som hadde fått i jobb å male alle telefonstolpene/strømstolpene på det skotske høylandet. Jeg husker ikke så veldig mye mer enn dette, men det var en kjærlighetshistorie involvert (så klart). Var ikke så mye å gå på dette her, men håper noen kan hjelpe :blush:

 

Lurer på om U2's With Or Without You kanskje ble brukt i filmen (nei, det er ikke filmen With Or Without You).

Lenke til kommentar

kanskje litt vanskelig men lurer på en film som handler om en fyr som blir/er overfølsom. eneste scene jeg husker i fra hele filmen er at han er i sedbanken og spør hvor mye han får for å fylle opp denne (20 liters olden tank :p hehe)

 

EDIT: kom netopp på en scene til. der kliner han skikelig med dama si også går det for ham.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har spurt om dette her på forumet før, men husker ikke helt..

 

Vet ikke om det var en hel film, eller en episode av en grøsser-serie av noe slag. Jeg husker en krøllete, rødhåret unge (10 år?) og en innendørs tennisbane, der ansiktet til noen smeltet. Eller var det alt i hallen som smeltet? Jeg så den sent på åttitallet, skremte meg veldig. Antakelig fra 1975-85 en gang. Ikke mye info, men kanskje noen husker..?

 

 

Smeltingen har ikke noe med IJ og paktens ark å gjøre nei

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...