Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undres om noen her husker en serie som gikk på TVNorge for cirka to, tre eller fire år siden. Den beste beskrivelsen jeg kan komme med, er at serien omhandlet en del overnaturlige hendelser og var, ifølge en del folk, skummel. Gikk vel på 22.30 på mandager, tror jeg.

Beklager elendig beskrivelse, men er det noen som kjenner til serien?

Endret av sep
Lenke til kommentar

Hei jeg spør for en venninne.

 

Fikk beskrivelsene: Det var en gutt som har blitt beskyldt for å ha drept søsteren sin, filmen er basert på en sann historie.

 

Litt tynt kanskje men håper noen vet hva den heter.

 

Hun er veldig glad om hun fikk vite tittelen på navnet. Det var en film bare måtte ha.

 

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Undres om noen her husker en serie som gikk på TVNorge for cirka to, tre eller fire år siden. Den beste beskrivelsen jeg kan komme med, er at serien omhandlet en del overnaturlige hendelser og var, ifølge en del folk, skummel. Gikk vel på 22.30 på mandager, tror jeg.

Beklager elendig beskrivelse, men er det noen som kjenner til serien?

Åndenes makt?

 

Forøvrig med sesongstart i morgen.

 

EDIT: I kveld, var det visst.

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Undres om noen her husker en serie som gikk på TVNorge for cirka to, tre eller fire år siden. Den beste beskrivelsen jeg kan komme med, er at serien omhandlet en del overnaturlige hendelser og var, ifølge en del folk, skummel. Gikk vel på 22.30 på mandager, tror jeg.

Beklager elendig beskrivelse, men er det noen som kjenner til serien?

Åndenes makt?

 

Forøvrig med sesongstart i morgen.

 

EDIT: I kveld, var det visst.

Nei, ikke Åndenes Makt. Var ikke 'dokumentar-serie'.

 

Edit: Chief_R-W: Spør Stine. Hun ser alltid onsdagsfilmen, tror jeg. :shrug:

Endret av sep
Lenke til kommentar
jeg lurer også på hva tittelen på en film er. denne blir muligens noe vanskelig, men jeg prøver :)

 

 

Tipper filmen er fra 80tallet en gang, for jeg så vel denne når jeg gikk på barneskolen eller noe.

 

Filmen handler hovedsaklig om skateing. Eneste jeg husker er slutten, der er det 2 karer som skal konkurrere om å komme først ned en helt syk bakke, hvor han ene vinner til slutt og han andre går på en kjempe smell :p

 

 

 

Mulig filmen er super dårlig nå, men jeg blir helt gal av å gå å tenke på ting å ikke klare å finne ut av hva ting er.

Høres veldig ut som Trashin'

Lenke til kommentar

*prøve igjen*

 

En film jeg så på Hallmark/TV 3 for noen år siden.

Handla om en familie som stammet fra slavene i USA eller noe, og så hadde de en lysestake som en gutt hadde stjålet fra huset han var slave i, og den lysestaken inneholdt sjela til en person eller noe.

 

Hadde vært digg om noen visste hva jeg preika om denne gangen ^^

Lenke til kommentar
En film jeg og lurer på.

 

Handler om et slags løp.. Der det er forsjellige Teams så skal delta (ikke canonball ;) ) Så er det forsjellige øvelser dem må gjennom. Husker det var et chicita lag (banan) og et guru lag som var med. Mange flere og, men det er de to jeg husker best. Ene "etappen" skal dem ned en elv elns, og det ene laget setter sin deltager i en øl tønne. Det er alt jeg husker. Det er en gammel film, sikkert fra begynnelsen av 90 tallet.

 

Det hadde vært fint om dere kunne funnet det ut før søndag, fordi da kommer kameraten min hjem fra skolen, og det var han jeg så den med! ;)

 

Takker for alle svar :)

Filmen heter "Up the creek" og er ifra 1984, på norsk så heter den "Det ville elveracet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...