Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avstandsbetatt av en gutt på lesesalen - hvordan går jeg frem?!


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg har blitt betatt av en fyr som jeg ser nå og da på lesesalen, men som jeg ikke kjenner eller har noen felles venner med. Så betatt at jeg leter etter tegn på at interessen er gjensidig, haha. Jeg har bemerket meg at han ofte ser mot min retning og holder øyekontakten mens han smiler når jeg tar han i å se på meg, men det kan jo bare være helt tilfeldig.

 

Traff han i kantinen i køen for noen dager siden. Vi sa hei, og han ble stående å se på meg av en eller annen grunn før han sa hadet. Usikker på om jeg skal legge noe i dette? Haha.

 

Føler meg patetisk, men flørter vi? Har lyst å bli bedre kjent med han, men ønsker ikke å drite meg ut om han ikke mener noe med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær direkte.

Ikke gå rundt grøt.

Ikke prøv å manipulere.

Ikke overdrive deg selv og gjøre deg til noen du ikke er.

 

Ikke ta det tungt om dere ikke passer sammen (han ikke er interessert).

 

 

Første spørsmål; er du singel?

Neste spørsmål; vil du finne på noe med meg?

 

Det er faktisk ikke vanskeligere. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, unnskyld meg? Jeg vet ikke med deg, men jeg blir ikke venner med en fyr jeg er seksuelt interessert i. :)

Jeg kommer ikke til å prøve meg om han ikke er interessert.

 

Og hvor sa jeg at dere skulle bli platoniske bestevenner? 

 

Poenget mitt var ikke noe annet enn at jeg fikk mange bekjentskaper hvor jeg ikke nødvendigvis hadde interesse av noe mer, men synes det var hyggelig allikevel. 

 

Siden du ikke virker å være interessert i å gjøre noen egne fremstøt, så må du bare passe på å smile, gi blikkontakt og gjøre deg tilgjengelig og slik håpe at han tar initiativ. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ei jente som skulle på en buss til Tasserud. Hun var sen og ramlet forfjamsa ned i fanget på en eldre mann. "Sitter jeg på bussen til Tasserud", spurte hun fortumlet, "Nei", svarte den eldre herren, "Det gjør du nok ikke. Men du sitter på tassen til Busserud!" ^^ Henry fra Mot i brøstet ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får si som'n Gandalf når Elrond sier til'n at det kan være farlig å vekke dragen, "It is also dangerous to do nothing!" Det er også farlig å ikke gjøre noe. Sier Lemmy også det; "Alle ser ut til å være opptatt av sikkerhet/trygghet. Men ingenting er trygt, hver gang du går ut av huset ditt er du sårbar. Du er tommer fra å snuble under en buss, eller noen slår deg i hodet for penga dine. Ingenting er trygt." Så du kan like gjerne slå til først som sist. Ellers risikerer du å ende opp ensom. Om ikke annet er det fin psykososial trening for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...