Gå til innhold

Microsoft Surface Duo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaa kan vel ikke akkurat si Microsoft "leder" når Huawei mate X og Galaxy Fold har en brettbar skjerm (som er mye mer innovativt).

 

Men at de havner i "ledergruppen" nå det ikke tvil om. Ser ut som et bra produkt, er mest spent på prisen. 

 

Men det er problematisk at den mangler skikkelig kamera, når hensikten er at den skal erstatte en mobil. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Microsoft viste frem Surface Duo. Nå mener jeg nesten de leder innovasjon racet.

Det er sånn som dette jeg håper nettbrett blir fremover. Veldig nyttig.

 

brettbar skjerm (som er mye mer innovativt).

Det kan vel diskuteres. Joda, nyere teknologi, men det har vel mildt sagt vært en noe røff start for disse skjermene. Prinsippet er gøy, men ulempene med mye slitasje og eksponerte skjermer(slik som Huawei sin løsning er) kan jo fort vise seg å overskygge fordelene.
Lenke til kommentar

Tjaa kan vel ikke akkurat si Microsoft "leder" når Huawei mate X og Galaxy Fold har en brettbar skjerm (som er mye mer innovativt).

 

Men at de havner i "ledergruppen" nå det ikke tvil om. Ser ut som et bra produkt, er mest spent på prisen. 

 

Men det er problematisk at den mangler skikkelig kamera, når hensikten er at den skal erstatte en mobil. 

Galaxy Fold burde vel strengt tatt ha fortsatt å være et internt prosjekt hos Samsung, eventuelt noe de viste frem for teknologiens skyld (selv om den antageligvis blir nettopp det til en pris på over 20k). En myk skjerm som ikke tåler en fingernegl eller sandkorn vil aldri bli et reelt alternativ for vanlige folk. Jeg tror delte skjermer med hengsler vil være regjerende i torskjermssegmentet, så lenge det segmentet faktisk blir populært. 

Lenke til kommentar

Det blir veldig spennende å se hva slags innmat de utstyrer denne med. Prototypen bruker så vidt jeg har forstått en Snapdragon 855, og den vil være utdatert i et flagskip neste jul. Et godt kamera er også avgjørende for mange.

Den bruker kun det nå for prototypene. Regn med at den har siste skrik ved lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...