Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United i Europa League 2019-2020

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre enn å møte Wolves for ørtende gang!

Men vi har ingen god historikk mot spanske lag. Definitivt ikke mot Sevilla. Synes de så ganske spreke ut i kveld, så det blir en tøff motstander. 

Skrevet

Overrasket over Fred > Matic fra start. I tillegg så hadde jeg litt trodd at Romero skulle få starte resten av Europa League, slik DdG tabbet seg ut når han fikk spille i cupen.

Skrevet (endret)
Delvis skrev (5 minutter siden):

Tenker at Fred har mer kjenning med spanjakkenes måte å spille på.

EDIT 2: Skjønner ikke innlegget ditt i det heletatt

Endret av bshagen
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor Fred skulle forstå bedre hvordan spanjoler spiller. 

Grunnen til at han starter er vel ganske logisk, han har mye bedre forflytningsevne og er kvikkere i beina enn Matic. Sevilla er gode til å vri spillet hurtig, det er styrken deres og svakheten vår siden vi sideforskyver mye i presset og overgangsspillet. Williams trenger også hjelp bak Rashford.

Men drakta er fin ja! 

Endret av Snikpellik
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tidligere straffe en vanlig. Klokkeklar da

Skrevet (endret)

Sevilla er faktisk veldig heldige her som har 11 mann. Strakt bein, knotter høyt på leggen med mye kraft. Rødt kort etter min mening. Fikk ikke en gang gult (!).

Endret av Snikpellik
Skrevet
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Sevilla er faktisk veldig heldige her som har 11 mann. Strakt bein, knotter høyt på leggen med mye kraft. Rødt kort etter min mening. 

Ifølge en observant @Danielzu så kan man ikke lenger få dobbelt straff? Dermed ikke rødt kort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...