Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United i Europa League 2019-2020


Jakobk

Anbefalte innlegg

Kanskje feil tråd. Men hva er egentlig greia med at TV 2 har plutselig begynt med kvinnelige kommentatorer og kvinnelige eksperter i studio? Er rett og slett patetisk og se Solveig Gulbrandsen og hun der Mina uttale seg om herrefotball.

Er det noen høyt oppe i systemet i TV 2 som har bestemt at skal minst være 1 kvinnelig kommentator/ekspert i hver sending? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joeal88 skrev (15 minutter siden):

Kanskje feil tråd. Men hva er egentlig greia med at TV 2 har plutselig begynt med kvinnelige kommentatorer og kvinnelige eksperter i studio? Er rett og slett patetisk og se Solveig Gulbrandsen og hun der Mina uttale seg om herrefotball.

Er det noen høyt oppe i systemet i TV 2 som har bestemt at skal minst være 1 kvinnelig kommentator/ekspert i hver sending? 

Ikke bare er det feil tråd, men også feil århundre.

Har du noe imot kvinnelige eksperter? Hva mener du er patetisk? Begge disse to du nevner er svært faglig dyktige. Gulbrandsen er fortsatt fersk og mangler fortsatt litt på formidlingsevnen, men det kommer seg.

Reporter Ingrid Halstensen som er bosatt i England er også veldig dyktig synes jeg.

Endret av Snikpellik
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Ikke bare er det feil tråd, men også feil århundre.

Har du noe imot kvinnelige eksperter? Begge disse to du nevner er svært faglig dyktige. Gulbrandsen er fortsatt fersk og mangler fortsatt litt på formidlingsevnen, men det kommer seg.

Reporter Ingrid Halstensen som er bosatt i England er også veldig dyktig synes jeg.

Lever man i feil århundre om man er politisk ukorrekt? ?

Uansett, så mener jeg at tidligere kvinnelige spillere kan ikke uttale seg om herrefotball ettersom at alt fra tempo, teknikk og taktikk er som natt og dag i herrefotball i henhold til damefotball. Og hun Mina Finstad Berg er etter hva jeg har forstått en SV-politiker som driver en fotballblogg på fritiden, krava er tydeligvis ikke så høye for og kunne bli ekspert i TV 2.

 

Lenke til kommentar

Jøss. Fortsetter den diskusjonen i Ye Olde Premier Pub jeg, siden det blir feil tråd her.

Sevilla slo ut Roma, og Wolves ligger foreløpig an til å gå videre mot Olympiakos sånn det står nå. Mange gode lag i Europa League denne sesongen, det er ikke en turnering som er lett å vinne i år.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

855912048_Screenshot2020-08-06at23_23_18.thumb.png.96f2b194f40214ae51ecc75bb93b11d9.png

Slik ser altså resten av kampene ut.

Vi bør vel klare å komme oss forbi FC København ganske greit. Men både Wolves og (spesielt) Sevilla er vanskelige motstandere i en semi-finale. Må si jeg har mest lyst til å møte Sevilla der, selv om sjansene våre mot de (nok) er endel lavere. For oppgjør mot Wolves føler jeg det har vært nok av de siste årene..

Inter klare favoritter i den nederste bracketen, og egentlig til å vinne hele greia, men kan finne på å gå på en smell mot Bayer Leverkusen, som også har CL-plass å spille for i denne turneringen.

Endret av blured
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (5 timer siden):

Regner med united-sevilla og inter- basel i semi. Mindre åpent hvem som vinner kontra siste fem der den klare favoritten vant. 

 

ah sånn ja. :)

til Snik, haha. Mener Arteta ble spurt av en reporter om det var aktuelt for auba eller en av våre spillere å gjøre det. Husker ikke helt hvem det var snakk om. Jeg skjønte egentlig ikke om spørsmålet var seriøst :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...