Gå til innhold

SNIKTITT: Asus ROG Phone 2 Diger 120 Hz AMOLED-skjerm i en telefon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe hvem gamer på tlf? Altså joda angrybirds og candy crush er populære men ikke akkurat noe jeg trenger blinkende led lys til?

At du ikke gjør det eller ser behovet for det betyr ikke at andre heller ikke gjør det

• Liker 2
Skrevet

Sjekk Mi K20 pro. Jeg bestilte meg 128GB-versjonen for 3,2k fra Kina. Den har snapdragon 855 og ellers brukbare specs.

Hadde du valgt Mi 9T Pro, så hadde du fått alle båndene som er i bruk her i Norge. Så du har delvis gjort et bomkjøp, der...

• Liker 2
Skrevet

Kult. Men bare et lite spørsmål; hva er egentlig hensikten med å kjøpe en sånn mobil?

Å ha en mobil som er i toppklasse på skjermfronten. Når det skal koste så kan det ihvertfall smake litt.
  • Liker 1
Skrevet

Sjekk Mi K20 pro. Jeg bestilte meg 128GB-versjonen for 3,2k fra Kina. Den har snapdragon 855 og ellers brukbare specs.

Hadde du valgt Mi 9T Pro, så hadde du fått alle båndene som er i bruk her i Norge. Så du har delvis gjort et bomkjøp, der...

Det ordner seg. Er jo ingen hindring mht hardwaren.

Skrevet

Det ordner seg. Er jo ingen hindring mht hardwaren.

Bortsett fra at du mangler B20 (800MHz) som er ganske vesentlig i Norge. Jeg hadde i hvertfall betalt noen få hundrelapper mer for Mi 9T Pro.

• Liker 1
Skrevet

Slår sikkert ann i Asia, hvor multiplayer i mobilspill er ekstremt utbredt. I norge er det vel omtrent bare "Hay day" som blir spilt i multiplayer, og da trenger man iallefall ikke en 120hz telefon som veier 300g+

Skrevet

En liten feil i artikkelen, er at denne til rett over 9000,- er 512 GB utgaven, og ikke 1TB utgaven som heter Ultimate og kommer litt senere.

Vurderer denne selv over Samsung S10, eneste jeg er litt skeptisk til er selve størrelsen. For meg er egentlig 5,8" størrelsen til S9 som jeg har nå stort nok for meg, men på tide å bytte etter at den gikk i flisegulvet.

Skrevet

Alt for dyrt for en mobil. Nekter å betale mer enn 5k.

Måtte du betale toll og mva?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...