Gå til innhold

SNIKTITT: Asus ROG Phone 2 Diger 120 Hz AMOLED-skjerm i en telefon?


Anbefalte innlegg

At du ikke gjør det eller ser behovet for det betyr ikke at andre heller ikke gjør det

Litt tregt svar det her men jeg vil bare skyte inn og si at jeg har prøvd å finne spill på mobil. Prøvd skikkelig hardt faktisk, men jeg finner ingen verdens ting som krever mer enn en fire år gammel mobil. Så hvilke spill er det egentlig snakk om? Er jeg helt blind?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tregt svar det her men jeg vil bare skyte inn og si at jeg har prøvd å finne spill på mobil. Prøvd skikkelig hardt faktisk, men jeg finner ingen verdens ting som krever mer enn en fire år gammel mobil. Så hvilke spill er det egentlig snakk om? Er jeg helt blind?

 

Det er ikke slik at spillene kun fungerer på denne type mobil. De er laget for å skalere etter mobilens maskinvare, slik at flest mulig skal ha mulighet til å spille de.

 

Enkelte spill har ikke innstillinger, andre har mange. PUBG har mange innstillings muligheter for grafikk.

 

Her er liste over spill som støtter mer enn 60Hz skjerm på mobil: https://www.androidauthority.com/razer-phone-120-hz-games-827605/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...