Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[video] Hvilken robotgressklipper kan jeg kjøpe for å kjøre mellom disse to plenen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste produsenter ber deg rydde vekk stein og annet før du bruker robotklipperen, så dette tilfellet er vel neppe det mest optimale. Du bør vel bure inne klipperen pr gressplen og så flytte den mellom gressplenene, med mindre du er ultimat lat og bruker en pr plen.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

De fleste produsenter ber deg rydde vekk stein og annet før du bruker robotklipperen, så dette tilfellet er vel neppe det mest optimale. Du bør vel bure inne klipperen pr gressplen og så flytte den mellom gressplenene, med mindre du er ultimat lat og bruker en pr plen.

Hvilke muligheter har jeg da hvis jeg må flytte? Er det noen gressklippere som er designet for dette? Robotstøvsugeren min flytter jeg hele tida, det er jo ikke så stress.

Lenke til kommentar

Vil tippe samtlige modeller stopper som en sikkerhetsmekanisme om du løfter dem.

Jeg mener jo å flytte de etter den er ferdig, plen til plen.

 

Angående det, vil denne klipperen kunne brukes til noe slikt? Flyttes fra plen til plen?

https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/hage/robotgressklipper/worx-s300/1007730.11694/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_term=1007730%2B-%20WORX%20S300&utm_campaign=prospecting_conversion_prisguide-prisjamforelse_no&dclid=CO6o_fPRuuMCFZqLsgodq4IGaw

Lenke til kommentar

Ja, det kan nok være et poeng å sjekke hvordan klipperen fungerer mht til dette og om det er fornuftig og enkelt å resette den til hver plen eller bytte mellom dem. De første modellene var ikke selvlærende som er mer vanlig nå. Denne egenskapen var noe som kom etterhvert for å lage mer effektive klippere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...