Gå til innhold

iFixit om Galaxy Fold: – Lenge siden vi har sett en telefon med så mange åpninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyr teknologi ingen har spurt om, må jo bare få problemer i start fasen. Innovasjon liker jeg like mye som alle andre, men jeg tror ikke Samsung er så gode på testing av produkter som de tenker de egentlig er.

 

Når var sist gang noe revolusjonerende virkelig ble elsket av forbrukere? Og aldri fikk problemer i start fasen? Før så hadde vi dyre men gode test faser av produkter for å forsikre kunde om at de ville være 100% fornøyd med et kjøp.

 

Nei billigere om DU gjør dems jobb for dem, gratis isteden. Nei for en lat utvikling.

Lenke til kommentar

Her er en veldig grei video som diskuterer problemene med Fold. Tar blant annet opp at testmaskinen som Samsung bruker for å teste bretting av mobilen er langt fra ideell, siden maskinen tester en perfekt bretting av telefonen hver gang. Altså ikke hvordan mennesker vil gjør det i realistiske omgivelser.

Endret av havarhen
Lenke til kommentar

4 testere klarte kunstykket å rive av en del av skjermen i den tro at det var en skjermbeskytter, the verge klasket telefonen i kitt/voks for å få den til å stå stødig underfotografering, åpenbart å ikke overraskende gikk ikke det så bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mange av de som har kjøpt denne har ikke skjønt at de har kjøpt en prototyp?

 

Tja, nå leser ikke alle i verden IT nyheter så det er ikke nødvendigvis gitt at folk skjønner det nei.

I tillegg bør man forvente å få ett ferdig, testet og fungerende produkt i den prisklassen.

Det er trossalt bare en mobiltelefon med en uvanlig skjermtype/funksjon.

Lenke til kommentar

Hvor mange av de som har kjøpt denne har ikke skjønt at de har kjøpt en prototyp?

 

Er vel sånn ca 0 personer som har kjøpt denne telefonen. Er ikke greia at de har utsatt selve lanseringen?

 

At ulike redaksjoner, samarbeidspartnere og andre har fått tilsendt gratis-eksemplarer, er jo helt som normalt. (Og en fin måte å få testere til å ikke fokusere på pris - telefonen var jo tross alt gratis fra de. Dette gjør at toppmodellene kommer uvanlig godt ut sammenlignet med billigere telefoner, men nå beveger jeg meg over i en helt annen diskusjon..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...