akelbo Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 – Noen av teamene våre har vært engstelige for å jobbe med serien.Ubisoft-sjefen mener det ligger for mye press på Splinter Cell-serien
Gunfreak Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Men det blir jo så kult når Sam skal klatre i alle disse tårnene for å åpne opp kartet, og blir veldig gøy å måtte løpe rundt å plukke opp 100 av en ting for å få 100% complete i spillet.
dreadbolt Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Skjønner ikke hva de er redde for, det siste Splinter Cell-spillet var kjempebra. De kunne laget et nytt spill med eksakt samme gameplay og jeg hadde kjøpt det på dag 1. 1
barezell Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Greit å lese mer enn overskriften "– Når du lager et spill må du sørge for at du introduserer noe som er annerledes nok fra det du gjorde før. Sist gang vi laget et Splinter Cell-spill, hadde vi mye press fra fans som sa «ikke forandre på dette, ikke gjør ditt, ikke gjør datt». Så noen av teamene våre har vært engstelige for å jobbe med serien." 1
newman221 Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Syns siste spillet ble litt vel actionorientert. De tidlige spillene besto av mye mer planlegging, sniking, ikke drepe noen og finne alternative ruter. Kanskje jeg husker feil, men siste var ikke sååå gøy.
Psykake Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Siste spill var bare en generisk tredjeperson shooter, så forstår ikke helt hvor dette presset kommer fra.
vetbest Skrevet 10. april 2019 Skrevet 10. april 2019 Etter den komplette søpla de har levert konsekvent helt siden chaos theory *bør* de føle på presset. Ærlig talt håper jeg bare de lar være.
slæsk Skrevet 14. april 2019 Skrevet 14. april 2019 Mye press ja.. Ubisoft nå om dagen bruker det samme utgangspunktet i ALLE spillene de slipper for tiden. Alle shooterne fra Ubisoft de siste årene har føltes så like ut at det ikke finnes gøy engang. Det kommer til å bli som med Assassins Creed serien, de gamle spillene var bra, mens de nyere føles ikke ut som AC på noen måter.
Tåka Skrevet 17. april 2019 Skrevet 17. april 2019 Hvis de ter så fælt så for de la være å lage et nytt spill da skjønner ikke hva som er problemet!
vidor Skrevet 11. august 2019 Skrevet 11. august 2019 (endret) Problemet med å ha en stor suksess slik som med det første Spinter Cell er å klare og holde på interessen i senere spill i serien. Det blir jo en blanding av å ha en kjerne samtidig som en utforsker forskjellige aspekter, og gjør man dette vil det alltid være ulik mottakelse hos forskjellige folk som foretrekker forskjellige ting. UBI har ingen interesse av å lage sære perler av spill da de vil ha bredest mulig nedslagsfelt for å tjene mest mulig på spillene. Nå kjenner jeg ikke serien inngående, men UBI virker generelt å klare og balansere dette rimelig bra selv om det blir en god del repetitive elementer spesielt i AC-serien. Endret 11. september 2019 av vidor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå