Gå til innhold

Huawei lanserte smartbriller med innebygde høyttalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De rammene på glassene minner meg om de brillene bestefar bruker, feite, tjukke brune briller. Håper de har flere design, ikke bare saker fra 1900 tallet, noe mer diskre og tynt kunne ha fungert.

• Liker 1
Skrevet

Regner med disse er automatisk koblet opp mot kinesiske myndigheter sitt poengsystem.

Produktet du brukte for å kommentere her er allerede koblet opp mot Kina, Russland og Korea. Ikke noe å frykte fra brillene.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Grattis, det der så litt feminint ut:

Må vel være "damemodell" han der?

prove.jpg

:p 

oRJcfkh.png

Endret av G
Skrevet

Regner med disse er automatisk koblet opp mot kinesiske myndigheter sitt poengsystem.

Ja, er det nøye?? Vi bor på samme klode og puster samme luft.

Skrevet

Grattis, det der så litt feminint ut:

Må vel være "damemodell" han der?

prove.jpg

:p 

oRJcfkh.png

Hørt om tidenes mest populære brille stil? Wayfarer? De har en kul lillebror som var meget populær før i tiden og som begynner å gjøre et stort comeback.

Ray-ban clubmaster.

Skrevet

Den brillen har jeg sett ja (Wayfarer).

Men i forhold til brillen på asiaten, så er disse i fargeløs transparent. Ser bare femi ut med min subjektive vurdering.

Skrevet

Det er jo brillene til morra di! Ville aldri blitt sett med slike solbriller eller ennå værre de vanlige "smart brillene" med klart glass. 

Er nå egentlig dette "smart biller" eller er det en dårlig men kostbar løsning for handsfri mobil? Utifra hva jeg leser i saken så har brillene høyttalere, samt handsfri og thats it. Om det er alt så sier jeg definitivt nei takk. 

Smarte briller for er nok mer av typen google glass eller kanskje heller en google glass 2.0. En form for skjerm eller HUD bør det være. Og selvsagt kamera. Det bør vel være mulig å få til så mange år etter google glass vel?

Skrevet

Hørt om tidenes mest populære brille stil? Wayfarer? De har en kul lillebror som var meget populær før i tiden og som begynner å gjøre et stort comeback.

Ray-ban clubmaster.

Vel nå var jo ikke dette fra Huawei hverken wayfarer eller clubmaster. Det huawei har tegnet er brillene til morra di! Eller morra til morra di!

• Liker 1
Skrevet

Ray-ban clubmaster.

Vel nå var jo ikke dette fra Huawei hverken wayfarer eller clubmaster. Det huawei har tegnet er brillene til morra di! Eller morra til morra di!

Nei? De har en modell som er basert på wayfarer og en basert på clubmaster.

Om moren din har slike så er hun ganske hip. De er veldig populære blant ungdom for tiden.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Kule briller. Gentle Monster er ganske hip i Sør-Korea. Håper kineserne nå får øyekast på dem og lager "fakes".

Hmmm... Huawei er kinesisk sist jeg sjekket... ?

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...