Gå til innhold

Huawei p30 og p30 pro tråden


Anbefalte innlegg

Har faktisk ikke tenkt så mye på det!. Hentet den idag å den ligger fremdeles uåpnet

Var du interessert?

 

Bor i Oslo, og la ut klokka for 1400,- på finn.no

Ble hentet under 2 timer senere, så her kan du sikkert sikte rundt der, eller litt mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen driver å vibrerer uten at det er noen nye notifications (når den ligger av på bordet) . Hvordan finner jeg ut hva som lager vibreringen? Normale notifications går til klokken også, men her er det kun snakk om telefonen som vibrerer. Den står i lydløs/vibrering om det betyr noe.

Noen som har tips å komme med her? Vibrerer fortsatt i tide og utide uten at jeg får nye notifikasjoner :( irriterende å sjekke telefonen når den rister og så har det ikke kommet noe når det skjer så ofte..

Lenke til kommentar

Noen som har tips å komme med her? Vibrerer fortsatt i tide og utide uten at jeg får nye notifikasjoner :( irriterende å sjekke telefonen når den rister og så har det ikke kommet noe når det skjer så ofte..

Får du åpnet Notification loggen på Huawei? Så kan man kanskje se om det har kommet frem noe der, som har forsvunnet igjen eller noe? 

Lenke til kommentar

Får du åpnet Notification loggen på Huawei? Så kan man kanskje se om det har kommet frem noe der, som har forsvunnet igjen eller noe?

Det tenkte jeg ikke på :D prøve unnotification appen som skulle vise denne loggen nå, men den fant ingen logg. Skal grave litt etter den å se i kveld. Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Det tenkte jeg ikke på :D prøve unnotification appen som skulle vise denne loggen nå, men den fant ingen logg. Skal grave litt etter den å se i kveld. Takk for tipset.

Hvertfall på Samsung så er det en "skjult app" som heter "Notification log", mulig det er noe på alle Android telefoner.

 

Lagde bare en Tasker Task som åpner den appen (Flere apper som heter det samme, så må prøve/feile litt til den åpner riktig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Huawei best på video også?

 

Hvordan er iPhone sine kamera og Batteitid ift Hua.?

Jeg syns iPhone xs var bedre på bilder også. På video er det ingen konkurranse engang der er iPhone xs klart bedre.

 

På batteri vinner huaweien, men iphone er bedre på standby og ting er litt bedre laget sånn at man slipper notifikasjoner som ikke virker og apper som lukkes aggresivt. Med iphoner får du ikke ulike brennvidder på kamera, men største forskjellen er nok uansett android/iOS. Begge har bra hardware. 

Endret av minim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Huawei best på video også?

 

Hvordan er iPhone sine kamera og Batteitid  ift Hua.?

 

Samsung S10

2160p@60fps, 1080p@240fps, 720p@960fps, HDR, dual-video rec.

 

Huawei P30 Pro

2160p@30fps, 1080p@60fps, 1080p@30fps (gyro-EIS), 720p@960fps

 

Apple iPhone XS

2160p@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, HDR, stereo sound rec.

 

I forhold til "avanserte" video-innstillinger, så kan både S10 og iPhone XS ta opptak i 4K 60fps og 1080p opp til 240fps, i motsettning til P30 Pro som kun har 4K 30fps og 1080p 60fps.

Både S10 og P30 Pro har "Super slowmotion" med 960fps i 720p, noe ikke Apple har, meg bekjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Er Huawei best på video også?

 

Hvordan er iPhone sine kamera og Batteitid  ift Hua.?

 

Huawei ligger laaaangt bak både Samsung og iPhone på videoopptak dessverre.  Det er rett og slett ganske dårlig at de har lagt så mye vekt på foto, men samtidig så lite vekt på videoopptak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har begge tlf selv. P30 Pro er best på zoom, nattmodus og batteritid. S10+ tar bedre bilder i dagslys. Den har best skjerm og høytalere. Den støtter og vanlige minnekort. Nattmodus er på vei til denne men uvisst hva dette vil gjøre med bildekvaliteten.

 

Hva legger du i "bedre bilder i dagslys"?

Lenke til kommentar

Nå har notification badge begynt å henge seg opp ved at de ikke forsvinner når jeg går inn på Notification i appen. Jeg har mange badger, men ingen nye Notification når jeg åpner appen. Rebooter jeg så forsvinner badge, men om jeg får en ny snap feks så kommer badge igjen og blir værende selv om jeg åpner den. Er på siste update.. Noen som vet hvordan en kan få det til å virke igjen?

post-175783-321913_thumb.jpg

Endret av minim
Lenke til kommentar

Nå har notification badge begynt å henge seg opp ved at de ikke forsvinner når jeg går inn på Notification i appen. Jeg har mange badger, men ingen nye Notification når jeg åpner appen. Rebooter jeg så forsvinner badge, men om jeg får en ny snap feks så kommer badge igjen og blir værende selv om jeg åpner den. Er på siste update.. Noen som vet hvordan en kan få det til å virke igjen?

Trykk og hold inne på appene det gjelder. Hjelper det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...