Gå til innhold

Huawei p30 og p30 pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min p30 pro er ikke god....

 

kjøpte den på nett fra telenor den 2. mai

 

alt var perfekt til og med nå lørdag

 

fra søndag ikke god.

 

jeg får ikke installert widgets lenger !

du vet, en trykker på et blankt område på skjermen så kommer widget menyein opp nederst

 

men det gjør det ikke lenger!

 

alt det andre er ok, ringe, skrive sms, ta bilder, poste på insta etc

Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt meg en p30 pro. Herlig telefon :D To ting jeg lurer på:

 

1) Når jeg bruker telefunksjonen, har det ingen ting å si om jeg dekker til telekameraet. Blir det ikke brukt?

 

2) Har et Sony XM2-headsett. Det støtter aptx. Og sånn at det er samme volumkontroll på både telefon og headsett. Hadde en S8+, og der funka det brillefint. På Huaweien får jeg bare LDAC. Aner dere hvordan jeg fikser dette?

 

Edit: rart. Nå skjer det noe hvis jeg dekker telelinse.

 

Edit2: og nå, etter at jeg har gått inn, har det ingenting å si om jeg dekker til linsa. Har det noe med mengden tilgjengelig lys å gjøre?

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Ja dette med linsen har med lys å gjøre. Den bruker hovedsensoren om det er for dårlig lys siden den har bedre ytelse da. De hadde samme logikk på Mate 20 Pro og der var det litt Buggy i starten med at den ikke valgte riktig linse hver gang, men det ble fikset med en patch. Har ikke merket samme problem på p30 pro, men om du dekker til sensor kan du vel fremprovosere litt rare situasjoner.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det på min etter oppdateringen så det kan jo være at de har fått tilbake samme bug som de slet med på Mate 20 Pro i starten for alt jeg vet. Skal prøve i morgen på min. På soverommet var det for mørkt til å ta bilde av noe som helst :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på om dette er en bug eller bare et dårlig design, men spør nå allikevel. Om jeg får f.eks 10 eposter og åpner første Notification for å komme inn i Gmail og så leser jeg resten av de 9 mailene inne i appen så ligger Notification der fortsatt på de 9 jeg leste i appen. Er det mulig å skru på sånn at når de er lest i appen så forsvinner de I notification bar også?

Lenke til kommentar

Bekymret for den der.. Da har vi i realiteten mulighet til å heve kjøpet?

Tror ikke det. Du går bruke Google play videre men får kanskje ikke flere oppdateringer. Butikken er ikke ansvarlig for oppdateringer. Hadde feks Google play sluttet å funke hadde du ikke hatt telefonen du kjøpte og hadde nokk stilt seg anderledes da
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...