Gå til innhold

Huawei p30 og p30 pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 9.1.0.124 nå ?

 

Edit; kan forresten legge til at batteriet på denne telefon er helt latterlig bra.

 

I går var første ordentlige dag med den, våknet 6:30 med 100% i løpet av dagen hadde jeg over 9 timer med SOT. La telefon på ladeplata kl 01 med 22% igjen.

Endret av phewBAR
Lenke til kommentar

P30 pro blir bare et bedre og bedre kjøp nå som software fikser blir lansert og Huawei fikser ting som brukerene forespør fiks på. Noen som har sett hva siste fix på kamera gjorde med bildekvaliteten?

 

Er det forresten noen som har problem med at når man skriver så lukkes plutselig browser/messenger eller hva en nå skriver i og en kommer ut til hjem skjerm? Er det en gesture jeg ikke er klar over som blir trigget eller noe?

 

Ser at en representant fra Huawei svarte i en tråd på forumet deres i dag at ønske om "always on funksjon" på klokken ble sendt videre il "updateteam" så da håper jeg de ordner det. Jeg liker den veldig godt ellers.

Lenke til kommentar

Ser at en representant fra Huawei svarte i en tråd på forumet deres i dag at ønske om "always on funksjon" på klokken ble sendt videre il "updateteam" så da håper jeg de ordner det. Jeg liker den veldig godt ellers.

De kan vel ikke skryte av lang batteritid om den fungerer på samme måte som de andre smartklokkene  :rofl:

Lenke til kommentar

De kan vel ikke skryte av lang batteritid om den fungerer på samme måte som de andre smartklokkene :rofl:

Den holder sikkert lenger enn de andre uansett. Det er vel sånn både Apple og Samsung sine virker også, men det er så dårlig batteri at jeg aldri tenkte på å skru det på (om det var mulig). Om den nå holder 4-5 dager med AOD så er det innafor for min del. Om den går tilbake til 2 døgn som Apple watch så får den være som den er siden det er digg å slippe å lade hele tiden.

Lenke til kommentar

Den holder sikkert lenger enn de andre uansett. Det er vel sånn både Apple og Samsung sine virker også, men det er så dårlig batteri at jeg aldri tenkte på å skru det på (om det var mulig). Om den nå holder 4-5 dager med AOD så er det innafor for min del. Om den går tilbake til 2 døgn som Apple watch så får den være som den er siden det er digg å slippe å lade hele tiden.

Vel jeg sover ikke med klokke, så da går det fint at den lader samtidig som mobilen. Huawei varer nok lengre enn både samsung og apple watch selv med AOD, men det er vel mer pga man ikke kan gjøre noe med klokka i form av apps osv

Lenke til kommentar

Har hatt klokka siden i går nå og det er noe med den jeg virkelig liker! Jeg har en spartan trainer som har bedre treningsfunksjoner, kompabilitet og bedre oversiktsapp. Dessuten har den de samme smartfunksjonene selvom det er en pulsklokke. Til tross for det kommer jeg nok til å bruke gt active for den føles og ser så digg ut! Det eneste jeg virkelig savner er kartfunksjon på klokka ?

Lenke til kommentar

Faen så uheldig jeg er, bestilte hos Komplett, datoen ble hele tiden forflyttet, kansellerte og bestilte hos Ice.no hvor det på nettsiden at de hadde den inne på lager. Tiden gikk og kontaktet deres leverandør av mobiler One2Cel, og leveringsdato var 15.04. Så nå er jeg tilbake hos Komplett igjen. 

Lenke til kommentar

Faen så uheldig jeg er, bestilte hos Komplett, datoen ble hele tiden forflyttet, kansellerte og bestilte hos Ice.no hvor det på nettsiden at de hadde den inne på lager. Tiden gikk og kontaktet deres leverandør av mobiler One2Cel, og leveringsdato var 15.04. Så nå er jeg tilbake hos Komplett igjen.

. Du kan jo kjøpe den fysisk i butikk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Faen så uheldig jeg er, bestilte hos Komplett, datoen ble hele tiden forflyttet, kansellerte og bestilte hos Ice.no hvor det på nettsiden at de hadde den inne på lager. Tiden gikk og kontaktet deres leverandør av mobiler One2Cel, og leveringsdato var 15.04. Så nå er jeg tilbake hos Komplett igjen.

 

Uheldig eller utålmodig?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...