Gå til innhold

Huawei p30 og p30 pro tråden


Anbefalte innlegg

Da er det et valg man kan ta som open source folket sier ;) Jeg kunne f. Eks tenkt meg å hatt den alltid på under trening og I enkelte andre situasjoner. I møter så stresser man folk med å demonstrativt ta opp hånden for å trigge klokken så der må knappen brukes. Med et valg så kan man selv velge god batteritid eller god funksjon (når det trengs).

Jepp, problemet er jo at den kjører Huawei OS, så får jo aldri gode funksjoner, men kjører selv Always On Display på min Huawei klokke. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke nødvendigvis sant. For mitt bruk har den alle funksjonene jeg trenger utenom always on som de hadde på tidligere modeller. Det trenger jo ikke å stå på hele tiden heller så jeg tror det hadde blitt en nice funksjon om den kunne aktiveres med et klikk på klokken ved behov.

 

Jeg kunne også tenkt meg å synce dataene fra den mot strava, men det går ikke direkte enda. Det er vel ikke en begrensning i klokken sånn sett siden dataene kan deles fra telefonen. Tror det er en workaround å synce data mot Google fit og derfra i strava, men jeg har ikke forsøkt det selv enda.

Lenke til kommentar

Wow... P30'en er jo nesten bedre, jo!

 

For morro skylde så testet jeg p30 pro opp mot et fullformat kamera. Uhøytidelig og gjerne en dårlig test siden jeg brukte F2.8 på fullformaten som gir veldig smalt fokusområde og dårligste skarpheten på objektivet. Her er utsnitt av 100% fra testen. 

 

attachicon.gifcompare.jpg

 

 

Oppsett var begge deler i tripod og innendørs relativt dårlig lys. P30 pro på 5x zoom og Sony A7RII med Canon 70-200 F2.8 IS USM på 135mm (av en eller annen grunn trodde jeg dette tilsvarte P30 pro på 5X, men det gjør det ikke) 

attachicon.gifsetup.jpg

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller..

 

Fikk skjermbeskytter I posten i dag. 30kroners sak som legges på med uv lim og lampe. Ser egentlig veldig bra ut så langt sett bort i fra at jeg sikkert vasket litt for dårlig og fikk en liten spot nederst på skjermen som ble dårlig. Fingeravtrykk sensor virker som før (like dårlig) og jeg merker egentlig ikke noe til beskytter mtp touch funksjonalitet. Det med buet skjerm og dårlige beskyttere har vært en plage før, men dette virker lovende så langt. Jeg bruker den med TPU case også.

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F372639395137

Lenke til kommentar

Hei, om noen av dere andre som har smartklokken eller andre huawei armbånd får aktivert varsling fra oppringning?

Tidligere på P10 var Telefon en opsjon, men denne finner jeg ikke i listen over alternativ for å varsles.

Funderer på om noe bugger seg etter Phone Clone, eller om det er en feil på P30. Eller bare ikke åpenlyst navn på listen.

 

Hilsen frustrert

 

Editert: ah, samtale er visst standard at det vises på klokken, innser bare at ingen har ringt meg ?

Endret av Ztaeyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...