Gå til innhold

Huawei p30 og p30 pro tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hei! Noen som opplever problemer med mikrofonen under samtaler? Virker som mikrofonen tidvis slutter å fungere under samtaler. Noen ganger går det helt fint, mens andre ganger så hører plutselig ikke den andre meg. Når mikrofonen slutter å fungere, så kan jeg slå på høyttalerfunksjonen og da virker alt som normalt. Det virker også dersom jeg er tilkoblet en bluetoothenhet. 

Har prøvd å starte telefonen på nytt uten at det hjalp. Har ikke prøvd å tilbakestille telefonen og håper å unngå dette. Vet heller ikke om dette hjelper. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Labelle skrev (På 3.3.2022 den 17.05):

Hei,

Samboeren min plages litt med at du ikke får beskjed at hun har mottatt sms meldinger. Alt av varsler står skrudd på under innstillinger på meldinger. Hun savner at det lille symbolet på meldingsikonet mangler. Gjelder p30 pro

Har ikkje opplevd det på meldinger, men opplev det heile tida på Snapchat. Der manglar ofte prikken/varselet som signalisera ny Snap. Merka at viss eg har innstillinga for varsel til å vise antal meldingar, er problemet større, enn når innstillinga er satt til å vise som prikk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...