Gå til innhold

PlayStation Now er lansert i Norge


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hadde vært veldig aktuelt om spillene ble faktisk rendret på PCen og ikke streamet til PCen.

 

Spiller kun noen utvalgte titler hvert år, så da kan jeg like greit kjøpe dem til PS'en.

Lenke til kommentar

Er det noe sted man kan se hvilke titler som er tilgjengelig?

 

Jeg har lyst til å spille Detroit: Become Human og The Last of Us, men har ikke lyst til å kjøpe PS4 så sent, så det hadde vært fint hvis disse hadde vært tilgjengelige. Jeg kommer nok garantert til å kjøpe PS5.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det noe sted man kan se hvilke titler som er tilgjengelig?

 

Jeg har lyst til å spille Detroit: Become Human og The Last of Us, men har ikke lyst til å kjøpe PS4 så sent, så det hadde vært fint hvis disse hadde vært tilgjengelige. Jeg kommer nok garantert til å kjøpe PS5.

Gratis å installere appen og sjekke selv.

Lenke til kommentar

Ja, men begynner ikke de sju første dagene å løpe? Jeg har ikke lyst til å starte de før jeg har en DS4-kontroller.

Nei, gratisperioden begynner ikke å rulle før du aktivt går inn og bestiller abonnementet. Du kan helt fint laste ned appen og se alle spillene som er der. Alt du trenger er å ha en PSN-bruker, så logger du inn, og der kan du se alle spillene som er der. Testet det selv nå nettopp. The Last of Us er der (er PS3 versjonen), men Detroit er ikke der. Det aller nyeste finner man nok ikke der. Nyeste PS4 eksklusiven jeg kunne se ved første øyekast var Bloodborne.

 

Vi får se hva de legger ut etter hvert, men tror ikke Sony har store planer om å gjøre det til en tjeneste der du får det nyeste og beste, i alle fall ikke på en stund. De har vel selv hintet til at de legger så mye penger ned i sine first-party titler at de helst vil at folk kjøper dem. Kanskje de endrer på det når neste generasjon kommer, dersom streaming blir det helt store (noe jeg er rimelig skeptisk til).

 

Så om du forventer alt av de nye store titlene via PS Now, så tror jeg du blir skuffet, men er veldig mange litt eldre, både små- og storspill. Ser selv en god del spill jeg kunne tenke meg å prøve, som jeg aldri hadde vurdert å kjøpe selv, eller som jeg rett og slett har oversett blandt alt av spill som kommer ut.

 

Det er vel litt sånn "Netflix of Gaming" må være, Netflix er jo også sånn. Ikke det beste stedet å få nye filmer og serier på, men stort utvalg av litt eldre og/eller mindre kjente utgivelser. :p

 

Uansett bra at man kan se utvalget før man starter et abonnement, så kan man selv avgjøre om det er verdt det, eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg?når jeg har lastet ned psnow appen på pc,får jeg bare feilmelding. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å løse det

 

Shit. Den feilmeldingen der gir meg flashback til nitti-tallet da jeg skulle installere og spille Little Big Adventure på pc.

Ting forandrer seg tydeligvis ikke så mye.

 

220px-Little_Big_Adventure.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...