Gå til innhold

En legende kommer tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min MX518 fra 2005 lever fortsatt i beste velgående. Den er brukt daglig og mye. Skjønner ikke hvordan folk har klart å slite ut sine, kanskje de har trodd at de var i stykker når alt som skulle til var en liten rens. For det er den eneste designsvakheten - det samler seg etterhvert litt graps som kan få knappene til å henge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min MX518 fra 2005 lever fortsatt i beste velgående. Den er brukt daglig og mye. Skjønner ikke hvordan folk har klart å slite ut sine, kanskje de har trodd at de var i stykker når alt som skulle til var en liten rens. For det er den eneste designsvakheten - det samler seg etterhvert litt graps som kan få knappene til å henge.

Ledningen som har vært problemet på mine. Mister kontakten i tide og utide. De siste gangene var det kontakten mellom selve musen og USB ledningen hvor det var feil.

Lenke til kommentar

Supert av Logitech å lansere denne på nytt.

Har hatt både den gamle som holdt i mange år og den forrige som ikke holdt så lenge. Døden for dem begge var brudd i kabel så jeg håper de har gjort noe med den biten på nye 518. Denne skal kjøpes inn! MX 518 er noe av det beste jeg har brukt ila 13 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...