Gå til innhold

AMD Athlon 64 FX-51 2.2 GHz eller p4 3.2ghz EE


smy

Anbefalte innlegg

Når det så gjelder overklokkingstest av EE så reagerte jeg på at dette ikke ble utført av dere da dere hadde denne unike muligheten , om dere ikke hadde mulighet med vannkjøling så hadde dere iallefall luftkjøling.

Den ble klokket til nesten 3,7 GHz da! Ikke så ille det :) Synes også at vi burde tatt med noen tester av den i overklokket tilstand, men det er ikke jeg som tester her..

 

Det er ikke alt jeg får lov til å bestemme heller faktisk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk akkurat nyheten AMD ahtlon 64 3000+ slo intel 3.2ghz!!!!

I spill vel og merke, den ligger bak Intel i typiske "Intel-ting", altså forutsigbare, tunge oppgaver.

Ikke ødlegg julegaven hans :lol::lol::lol::lol:

HA! den er ihvertfall ikke ødlagt nei,

 

A64 3200+ og A64 3000+ slår nok intel 3,2ghz med en så bittelitten margin, at det nesten ikke er noe og snakke om den er bedre enn den osv, men fakta er faktisk at AMD virkelig har slått til nå for tida! en av mine beste julgaver i nyere tid dette her ja! :xmas:

 

F.eks 3d mark 2001se

20808 (AMD A64 fx-51)

19880 (amd A64 3.2 og 3.0 skiller de 2%.i 3dmarks 2001se er det Kun1,1%)

19353 (intel 3.2ghz)

17152 (amd Xp 3.2)

16411 (intel 3.06 )

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar
Det var bare en flep , vet at A64 er bra saker og fint er det for nå må Intel hive ræva i gir noe som betyr mer fart i konkuransen og stadig nye produkter med dertil lavere priser på de nest nyeste.

 

God Jul.

ja, det er bra! :yes: når det blir konkuranse så øker jo bare cpu Hastigheten hos begge parter så mye de kan, og dette er jo fint for oss brukere

 

God jul og godt nytt år. :xmas:

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...