Gå til innhold

AMD Athlon 64 FX-51 2.2 GHz eller p4 3.2ghz EE


smy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at hvis ikke prescott svarer til forventningene så tror jeg at intel har et lite problem, og til de av dere som mener at p4 3.2ghz EE har lukket gapet mellom p4 og amd fx, la meg få lov til å si en ting: p4 slutter å sende på følgende frekvenser:

106.0,102.5 nei da...p4 slutter intil videre på 3,2ghz EE...amd fx starter med fx-51, og amd fx 53 er jo rett rundt hjørnet, og prescott, den kommer ikke før til sommeren..tror jeg.

For min egen del, solgte akkurat mitt intel stasj for å gå tilbake til amd...og vet dere hva..jeg merker ingen forskjell!! HA! penger ut av vinduet..

 

 

God jul!

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

Nei akkurat , dette har jeg kommentert i en tidligere post.

Nemmelig at jeg betviler sterkt på at noen merker noen vesentlig forskjell i dagens programm/spill om de har en P4 2,6 / amd 2500 eller om de har en EE / FX i maskinen. Du får jo seff bedre res i div testprog men det kann vel neppe regnes som programm/spill.

 

God Jul.

Lenke til kommentar
Joda mulig det, men som jeg har prøvd å si testet disse i DAG, altså det som er nå ikke det som kommer. Er ikke ute etter noe hvem er best , er bare rett og slett  lysten på å vite det resultatet.

Ja selvfølgelig, bare bemerket at FX klokker (kanskje) bedre og kanskje yter bedre når hovedkortene kommer ut av "sykehuset" :p

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Joda la så vere , men atter en gang så er dere inne på hva som kommer, hva er det egentlig med dere amd gutter ( nå vet jeg at LOS har Intel da) , er dere redd for at FX faktisk skall bli slått og har dere i så fall ikke baller nok for å takle det eller. Det virker iallefall slik , for med en gang det er snakk om slike ting der det er fare for at amd skal "tape" så er det " bare vent" sånt er barnehagestadie spør du meg.

 

Fortsatt God Jul.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Cluet med at hvis alle skulle teste ut teorien din akkurat nå vil nok mest sannsynlig være for at ryktet skal henge igjen fordi mange har funnet fram "bra" benchmarks som passer demmes cpu veldig godt :p

Det kan bli slik noen føler (og dessverre er skråsikre på) at AMD enda er ustabilt, utvikler mye varme osv osv, noe som er feil, men har vært sant en gang i tiden.

 

Derfor håper jeg at det kan være en test i DAG og en ny test om nøyaktig ett år eller et halvt år, så man kan se hvor godt dette funker nå!

Skal man kjøpe seg ny pc så kan man ikke vente stort lenge med mindre det er sinnsykt store ting som skjer i en framtid på mindre enn 2 mnd.

 

Men jeg kan egentlig ikke se hva som er så fremtidsrettet med FX-51 da AMD skal jo bytte sokkel på den :cry:

 

Ikke misforstå meg, en slik test hadde vært utrolig rått :thumbs:

Hadde og rukket opp hånda for en med viftekjøling slik at vi som ikke kjøper vannkjøling o.l kan se hvem vi kan klokke lengst med :)

Lenke til kommentar

En test i dag hadde jo vert en test av disse akkurat som de er i dag på godt og vondt, at det så kom en test om et år igjen er jo helt ok , bare det at da er neppe noen av disse aktuelle iallefall med dagens ytelse. De fleste cpuèr blir jo testet mot hverandre også i overklokket tillstand så hvorfor ikke disse to ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...