Gå til innhold

Kastet ut av Kvinneguiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Krig og fred skrev (6 minutter siden):

Men hva skrev du da? Siden det var den første og eneste burde du huske spesifikt hva du skrev. 

Nei, jeg husker det faktisk ikke...det var ingenting viktig eller eksepsjonelt. Da hadde jeg husket det. 

Lurer på om jeg kanskje brøt en lov eller regel om å linke? For jeg husker jeg la en link i kommentaren.

Endret av Neffi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (Akkurat nå):

Ok. Det kan jo hende at du faktisk brøt en regel…..eller at moderator var beruset og utestengte feil person. Take your pick 🤷‍♂️

Jeg har ikke lest reglene de har der, og aner ikke hva de sier om det å linke...samme kan det være. Jeg kan leve med å være en regelbryter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja det var jo ikke grovt det du skrev der hele modereringa der de tull virker ut som AnonymBruker aldri får noe pes fra mod for de skriver mye fælt 

Eneste grunnen til at man er innom KG er alle "ikke-problemene" en del ser ut til å ha der. 😃

"Typen min sa maten jeg laga var litt svidd, skal jeg gjøre det slutt?"

"Dama mi sa at ......, hvordan skal jeg overleve dette?!"

 

😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (7 minutter siden):

Yolo.

Egentlig liker jeg at det er stor takhøyde her inne. Selv om jeg blir så sint at jeg gnager i tastaturet innimellom. Det er veldig sunt å få ting ut.

Enig! Her kan man diskutere som nogenlunde voksne mennesker iallefall..

 

Og vi har moderatorer som aktivt tar del i diskusjoner 👍👍

Endret av Duriello
Mer og leif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Duriello skrev (5 minutter siden):

Eneste grunnen til at man er innom KG er alle "ikke-problemene" en del ser ut til å ha der. 😃

"Typen min sa maten jeg laga var litt svidd, skal jeg gjøre det slutt?"

"Dama mi sa at ......, hvordan skal jeg overleve dette?!"

 

😅

Ja en leser mye morsomt der 😀 hehe det var lav grense for å gjøre det slutt (Svidd mat liksom) ja det er mye problemer der 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (På 2.12.2023 den 12:45 AM):

Ja en leser mye morsomt der 😀 hehe det var lav grense for å gjøre det slutt (Svidd mat liksom) ja det er mye problemer der 😀

Foreldreforumet er akkurat likt kvinneguiden. Mange frekke folk og innleggene blir ikke slettet, men skriver man noe som er i mot noe, blir det slettet over enhver lav sko. De svarer heller ikke på hvorfor de sletter. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (Akkurat nå):

Foreldreforumet er akkurat likt kvinneguiden. Mange frekke folk og innleggene blir ikke slettet, men skriver man noe som er i mot noe, blir det slettet over enhver lav sko. De svarer heller ikke på hvorfor de sletter. 

Har ikke barn så har ikke vært på Foreldreforumet men de har AnonymBruker der også så kan tenke meg åssen det er der kvinneguiden er i behov for renovering fra topp til tå 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (10 minutter siden):

Har ikke barn så har ikke vært på Foreldreforumet men de har AnonymBruker der også så kan tenke meg åssen det er der kvinneguiden er i behov for renovering fra topp til tå 😀

Jeg følger med på foreldreforumet. Nå har de en "julekalender 2023?" hvor de snakker i "koder" og om man er med på leken, blir det slettet. Tråden er tydeligvis forbeholdt noen få brukere, som Sug Lut, frk Oslo, mamma til ADHD, Mrs Marple. Språket dems er ganske stygt men de får lov. Tydeligvis noen som kjenner hverandre og som skriver internt, ingen andre som skjønner det, ihvertfall ikke begynnelsen på tråden. 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (På 2.12.2023 den 12:35 AM):

Ja det var jo ikke grovt det du skrev der hele modereringa der de tull virker ut som AnonymBruker aldri får noe pes fra mod for de skriver mye fælt 

Det er jo nesten bare AnonymBrukere som herjer der inne. Andre tør snart ikke å skrive med profilnavnet sitt i frykt for drittslenging og hets. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har skjønt det slik at noen blir forfulgt der inne, av både brukere og moderatorer. Og at noen blir hivd på hue og ræva ut selv om de nærmest opptrer som engler..

Selv har jeg vært der i mange år, bruker for det meste profil og har med den vært såpass sarkastisk lenge at jeg har fått en advarsel som henger rundt halsen på meg i tre år. Ikke krise.

Hadde grei dialog med moderator i etterkant, han gjenga regelbruddene og det var stort sett bare å akseptere. Noe linker hos meg også som var regelbrudd. Fikk følelsen av at det var en random stikkprøve. 

De har forøvrig en artig regel; de aksepterer ikke innlegg som KG ikke vil assosieres med. Ok. Så liker ikke KG kjøttkaker og du skriver for mye om det, så er det sikkert på huet ut fra 3dje etasje... Det er bare å passe seg..😂

Endret av Sovna
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Matvrak skrev (9 timer siden):

Det er jo nesten bare AnonymBrukere som herjer der inne. Andre tør snart ikke å skrive med profilnavnet sitt i frykt for drittslenging og hets. 

Ja det er det får håpe flere av de gode brukerne  finner veien hit :D Savner Topsi Donald Duck SVK hoppe er jo her Entern er her Ciaran og Ciara kommer ikke på alle er nok ferdig med KG selv Sustensjon blir opphevet 29 Desember da skal jeg logge meg inn og sende en PM til de jeg har listet opp her og spørre om de ikke vil melde overgang :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...