Gå til innhold

Kastet ut av Kvinneguiden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja det er det jeg også har fått følelsen av på KG, noen brukere er vernet og andre er svartelistet. Har selv snakket med en del brukere på privat melding der og mange er missfornøyde slik KG modererer og mange sletter sin bruker da de ikke gidder mer av urettferdig moderering.

Hvorfor jeg ble kastet ut vet jeg ikke, har ikke giddet å spørre heller, men skal sende moderator melding når jeg får tilgang igjen den 11 mars, fikk en måned og en dag utestengelse.

 

Hvorfor jeg ble utestengt må nok ha vært for at jeg er imot slik innvandringen er i Norge og at utlendinger skal få så masse goder som ikke det etnisk norske får. Forsvarte også en bruker etter at vedkommende ble direkte hetset på en tråd på "ris og ros" om skrivemåten til vedkommende. Jeg som da støttet han ble kastet ut dagen etter og de idiotene som skrev direkte stygt om brukeren er der enda... de er direkte dobbeltmoralske hele moderatorsystemet, og jeg kommer muligens til å slette min bruker etter advarselen går ut i juni.

post-514870-283295_thumb.jpg

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis man gjerne vil ha tilgang igjen kan man vel vente noen dager også lage ny bruker. Man trenger bare ny epostadresse. Eventuelt må man slette litt cookies i tillegg.

 

Hvis administrator har blokkert IP-en ordner man ny ved å ta strømmen til ruteren i noen sekunder. Dette pleier å fungere så lenge man ikke har visse tjenester fra ISP som krever fast IP.

Lenke til kommentar

Moderatorene på kvinneguiden har det mentale nivået til tolv år gamle jenter med mensen.

 

Det eksisterer ikke mer elendig forum i Norge (kanskje med unntak av nazi-forum).

 

Så ta det med knusende ro at du har blitt utestengt; for vet du hva?

 

 

DET BETYR AT DU ER NORMAL.

Du har nok helt rett i det, tror ikke de er 12 år i hue engang, 2 passer nok bedre ?

 

Får håpe KG snart en dag lærer, men har mine tvil. Ser at flere skal melde KG til datatilsynet da de lagrer ip adresser og alt som er moderert bort osv i hele 3 år! Loven sier visstnok 3 uker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen her som vet om det automatisk låser seg opp igjen på KG eller om moderatorene der manuelt må åpne for blokkerte brukere når utestengelse er over? Jeg skulle få tilgang igjen den 11 mars 2019, altså idag, men enda er jeg blokkert, 25 minutter etter midnatt.... står ikke time når jeg får tilgang, kun den 11 mars 2019..

post-514870-149266_thumb.jpg

post-514870-99823_thumb.jpg

Endret av BMW 5-serie 535D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen her som vet om det automatisk låser seg opp igjen på KG eller om moderatorene der manuelt må åpne for blokkerte brukere når utestengelse er over? Jeg skulle få tilgang igjen den 11 mars 2019, altså idag, men enda er jeg blokkert, 25 minutter etter midnatt.... står ikke time når jeg får tilgang, kun den 11 mars 2019..

 

Om jeg ikke tar feil så er dette automatisk. Ihvertfall er det slik hos oss, og om jeg ikke tar feil så er det akkurat samme forumsoftware de bruker. 

 

Det kan variere litt på om akkurat når på dagen du ble bannet. Om du ikke kommer inn imorgen får du ta kontakt med admins og se om det løser seg. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar feil så er dette automatisk. Ihvertfall er det slik hos oss, og om jeg ikke tar feil så er det akkurat samme forumsoftware de bruker.

 

Det kan variere litt på om akkurat når på dagen du ble bannet. Om du ikke kommer inn imorgen får du ta kontakt med admins og se om det løser seg.

Takk for raskt svar ? det er det jeg også tenker, det bør gå automatisk så slipper de mye ekstra jobb.

 

Selve advarselen kom 12:28 virker det som på siden, altså at advarselspoenget slettes etter 11 juni 2019 kl 12:28. Ja jeg får gjøre det, men svar fra de kan nok ta sin tid ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk for raskt svar det er det jeg også tenker, det bør gå automatisk så slipper de mye ekstra jobb.

 

Selve advarselen kom 12:28 virker det som på siden, altså at advarselspoenget slettes etter 11 juni 2019 kl 12:28. Ja jeg får gjøre det, men svar fra de kan nok ta sin tid

 

Obs: husk å prøv å slette mellomlagrede data (cache). Det kan være at du har det liggende, og derfor funker det ikke helt ennå. 

 

Du kan f.eks prøve å bruke "inkognito" modusen i nettleseren og se om det hjelper. Om det er problemet så sletter du cache og logger deg inn på ny. Vær klar over at dette også vil slette cache for facebook og andre tjenester og. 

Lenke til kommentar

Obs: husk å prøv å slette mellomlagrede data (cache). Det kan være at du har det liggende, og derfor funker det ikke helt ennå.

 

Du kan f.eks prøve å bruke "inkognito" modusen i nettleseren og se om det hjelper. Om det er problemet så sletter du cache og logger deg inn på ny. Vær klar over at dette også vil slette cache for facebook og andre tjenester og.

 

Takk for tips. Ja det kan jeg prøve på, er en stund siden jeg slettet slik før.

 

Ikke så rart du blir utestengt når du tydeligvis oppfordrer til grove lovbrudd da...

 

Hvilke grove lovbrudd??

Endret av Omnia vincit amor
Fletting.
Lenke til kommentar

Moderatorer på nettforum generelt er en sær greie. De evner sjelden å bruke skjønn, mobbere og bøller får ofte fritt spillerom, og de som våger å prøve å ta igjen med dem når moderatorene ikke gidder, får svært harde motreaksjoner.

 

På denne siden er det 50/50. Noen har sunn fornuft, klarer å se ting i perspektiv og bruke sunn fornuft, andre har ingen skrupler med å bruke makt og går ut av sin vei for å misforstå. Men dét er jo mye bedre enn så langt jeg har lest, kvinneguiden, og så langt jeg har erfart, Freak.no, som virkelig er et søppelforum.

Endret av Taurean
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"litt mer normal debattside"

 

Skarru ha meg tell å tru , lol

 

Zorin : I'm happiest........*ON* this forum :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 


"litt mer normal debattside"

 

Skarru ha meg tell å tru , lol

 

Zorin : I'm happiest........*ON* this forum :D

 

Ja det tror jeg virkelig det er, kg er jo så jævla fintfølende. Er nå utestengt derfra i 2 nye måneder for noe ryktespredning jeg ikke aner hva er en gang....

 

Jaja, utestengt derfra i 2 måneder denne gangen, aner virkelig ikke for hvilken grunn... var tulleinnlegg som en argumentasjon og ryktespredning som en annen... skjønner virkelig ingen ting, men tviler sterkt på at jeg kommer til å godta/erklære utestengelsesgrunn, jeg tviler på jeg kommer til å bli aktiv der inne igjen.....

post-514870-216287_thumb.jpg

Endret av Omnia vincit amor
fletting.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er også blitt utestengt fra KG og aner ikke hvorfor. Har sendt e-post 2 ganger og etterspurt en forklaring men de svarer ikke.

Flere som har opplevd dette?

Jeg sendte de e-post selv men ikke hørt en dritt enda. Jeg fatter heller ikke hvorfor jeg er blitt utestengt, lovene og reglene på kg er helt umulig å forstå seg på, noen brukere er fredet og får gjøre hva de vil og andre er svartelistet..

 

Jeg fikk først en mnd utestengelse uten grunn, kom inn og var der ca i 1,5 uke før jeg igjen ble utestengt og nå i 2 mnd...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Du har nok helt rett i det, tror ikke de er 12 år i hue engang, 2 passer nok bedre"

 

2 år ?

 

Men infantil humor liker dem ikke , knegg knegg :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg sendte de e-post selv men ikke hørt en dritt enda. Jeg fatter heller ikke hvorfor jeg er blitt utestengt, lovene og reglene på kg er helt umulig å forstå seg på, noen brukere er fredet og får gjøre hva de vil og andre er svartelistet..

 

Jeg fikk først en mnd utestengelse uten grunn, kom inn og var der ca i 1,5 uke før jeg igjen ble utestengt og nå i 2 mnd...

Jeg er blitt utestengt i 4 mndr noe som jeg anser som graverende da jeg ikke får oppgitt årsak og kommer ikke til å erkjenne dette tøvet deres når de ikke klarer å svare for seg. Kvinneguiden er virkelig et useriøst forum hvor moderatorene tydeligvis lar enkelte troll få herje rundt uten å bli utestengt.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...