Gå til innhold

Kastet ut av Kvinneguiden


Anbefalte innlegg

Martelè skrev (På 9.3.2024 den 13.34):

devvv.thumb.png.dfe4a76b35d8de61624bed1c42d7d688.png

Forlenget.....selv om jeg ikke har hatt tilgang til forumet siden forrige suspensjon.
Hm, merkelig fyr

Utestengt fordi du ikke har anerkjent straffen din ?🤣Du må trykke på den knappen, ser ut som om du ikke har gjort det. Så fikk du forlengelse med en måned. Jeg synes dette er underholdende 😂

Endret av Vinterro
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vinterro skrev (10 minutter siden):

Utestengt fordi du ikke har anerkjent straffen din ?🤣Du må trykke på den knappen, ser ut som om du ikke har gjort det. Så fikk du forlengelse med en måned. Jeg synes dette er underholdende 😂

Aldri hørt om at noen har fått forlenget utestengelse fordi de ikke har trykket på at de har anerkjent 😳

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (3 minutter siden):

Alt av straff er mulig på Kvinneguiden.

Absolutt! Det er «fordelen» med regelverket de har og hvordan nevnte regelverk er skrevet, alt er åpent for tolkning. I praksis kan man bli utestengt hvor nær sagt hva som helst. Eller unngå ditto av samme grunn. Det er helt arbitrært. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Absolutt! Det er «fordelen» med regelverket de har og hvordan nevnte regelverk er skrevet, alt er åpent for tolkning. I praksis kan man bli utestengt hvor nær sagt hva som helst. Eller unngå ditto av samme grunn. Det er helt arbitrært. 

Javisst, målet dems er jo å få ned brukertallet, noe annet er helt umulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Absolutt! Det er «fordelen» med regelverket de har og hvordan nevnte regelverk er skrevet, alt er åpent for tolkning. I praksis kan man bli utestengt hvor nær sagt hva som helst. Eller unngå ditto av samme grunn. Det er helt arbitrært. 

Svært useriøst av kg. Man fratar brukeren alle rettigheter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ørjanø skrev (Akkurat nå):

Svært useriøst av kg. Man fratar brukeren alle rettigheter. 

Jepp. På KG er du i praksis totalt prisgitt moderatorenes innfall*. Du har ingen rettigheter eller trygghet. «Reglene» er i praksis meningsløse siden de kan tolkes etter eget forgodtbefinnende. Folk kan trolle rundt og oppføre seg som svin uten konsekvenser, eller bli utestengt for «avsporing» eller «ryktespredning» eller «brukerdebatt» eller…

Hvis jeg poster « @Ørjanø er en fin fyr» kan jeg utestenges for «brukerdebatt». Ikke bare teoretisk heller.

Pluss at det er fort gjort å bli uvenner med moderatorene siden de har flere brukere inkludert anonyme og det er en åpen hemmelighet at i hvert fall et par av dem står bak en haug trolletråder (man gjenkjenner skrivestilen). 😳😵‍💫 så kjefter man på et troll er det meget mulig at man legger seg ut med en moderator.

*=så kan man si at sånn er alle forumer, men det er egentlig ikke tilfellet. På Diskusjon.no er det definitivt ikke sånn for eksempel.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (2 timer siden):

Utestengt fordi du ikke har anerkjent straffen din ?🤣Du må trykke på den knappen, ser ut som om du ikke har gjort det. Så fikk du forlengelse med en måned. Jeg synes dette er underholdende 😂

Du tuller nå, ikke sant?

Lenke til kommentar
Muncie skrev (8 minutter siden):

Du tuller nå, ikke sant?

Nei, jeg fikk forlenget utestengelsen min jeg også, fordi jeg nektet å trykke på den knappen. Derav forlenget de utestengelsen min i et år. Jeg kalte dem da Hitler og så ble jeg utestengt livet ut. Ha ha.

Endret av Vinterro
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (23 minutter siden):

Jepp. På KG er du i praksis totalt prisgitt moderatorenes innfall*. Du har ingen rettigheter eller trygghet. «Reglene» er i praksis meningsløse siden de kan tolkes etter eget forgodtbefinnende. Folk kan trolle rundt og oppføre seg som svin uten konsekvenser, eller bli utestengt for «avsporing» eller «ryktespredning» eller «brukerdebatt» eller…

Hvis jeg poster « @Ørjanø er en fin fyr» kan jeg utestenges for «brukerdebatt». Ikke bare teoretisk heller.

Pluss at det er fort gjort å bli uvenner med moderatorene siden de har flere brukere inkludert anonyme og det er en åpen hemmelighet at i hvert fall et par av dem står bak en haug trolletråder (man gjenkjenner skrivestilen). 😳😵‍💫 så kjefter man på et troll er det meget mulig at man legger seg ut med en moderator.

*=så kan man si at sånn er alle forumer, men det er egentlig ikke tilfellet. På Diskusjon.no er det definitivt ikke sånn for eksempel.

Det er noen brukere som sender meldinger til moderatorene og anklager andre for å ha flere brukere på forumet. Før du vet ordet av det er du utestengt. Når moderatoren finner ut at du ikke har flere brukere beklager de seg aldri, men åpner opp kontoen din igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
LoddeCatto skrev (23 minutter siden):

Det er noen brukere som sender meldinger til moderatorene og anklager andre for å ha flere brukere på forumet. Før du vet ordet av det er du utestengt. Når moderatoren finner ut at du ikke har flere brukere beklager de seg aldri, men åpner opp kontoen din igjen. 

Høres korrekt ut ja.

LoddeCatto skrev (22 minutter siden):

Doxxing, noe som ikke er tillatt andre steder er ok på kvinneguiden. 

Ok, det er faktisk skremmende 😨

  • Liker 2
Lenke til kommentar
LoddeCatto skrev (1 time siden):

Doxxing, noe som ikke er tillatt andre steder er ok på kvinneguiden. 

Artig. Jeg vet hvem en av moderatorene er. Lurer på om det blir tatt godt opp hvis jeg lager bruker og poster navn og bilde på vedkommende. 

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...