Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har sikkert helt rett :)

Jeg har kikket på senkefjærer også, siden den er høyere enn Performance-utgaven. Men lurer på om det går utover effektiviteten til bilen? I mitt hodet så skulle jo lavere være bedre, men på en annen side så vil man jo også få litt høyere marktrykk som kanskje jevner det ut igjen? Ser mange som har gjort det allerede, men har ikke lest om noen har fått økt W/km enda 

Lenke til kommentar

Du har sikkert helt rett :)

 

Jeg har kikket på senkefjærer også, siden den er høyere enn Performance-utgaven. Men lurer på om det går utover effektiviteten til bilen? I mitt hodet så skulle jo lavere være bedre, men på en annen side så vil man jo også få litt høyere marktrykk som kanskje jevner det ut igjen? Ser mange som har gjort det allerede, men har ikke lest om noen har fått økt W/km enda 

 

Tester gjort med model s(med luft) viser at en sparer litt, men det er marginalt. Ville ikke tenkt på det var jeg deg, i tillegg har en jo lassevis av rekkevidde med en LR model 3?  :dribble: Sleng på kapslene om det skulle strekke til den ene gangen i skuddåret :p

Lenke til kommentar

Naboen har lagt inn Tesla Wall Connector med B-vern i sikringsskap. Lurer på å gjøre det samme, men usikker på kvaliteten på Wall Connector vs "de andre"? Noe gossip der ute? Bor i rekkehus, han fikk lagt inn en 20A kurs til sin 75D og var svært fornøyd med det :)

En stor fordel med twc er at den har knapp for å åpne ladeluken. Ellers fungerer den helt fint, har den selv.

 

Tibber har dog en fancy en som de skryter mye av. Eease eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Jeg er klin gæærn! Takk skal du ha. Har du bestilt en M3 også?  :D

...

Så ikke denne med en gang..

 

Ja jeg har også bestilt , samme konfigurasjon som deg faktisk, bare at jeg har med Autopilot også. :)

 

Reserverte dagen før unveil og bestilte et par dager før jul. Levering i 'mars', føles leenge til..

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...