Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
AL123 skrev (1 minutt siden):

Så du var en av de som røk med i de siste oppsigelsene? Likegodt. Er vel et tidsspørsmål før de forsvinner fra distriktet. Lykke til med nytt prosjekt.

Nei jeg sluttet før de startet med sluttpakker. 

Men alt dette er utrolig urelevant for tråden. Lag gjerne en egen om du finner det interessant eller send en PM. Men greit om du svarer på de saklige spørsmålene her i stedet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Nei jeg sluttet før de startet med sluttpakker. 

Men alt dette er utrolig urelevant for tråden. Lag gjerne en egen om du finner det interessant eller send en PM. Men greit om du svarer på de saklige spørsmålene her i stedet:)

Jeg svarer gladlig på alt du lurer på vedr. Tesla. Fyr løs.

Skrevet (endret)
4 hours ago, bzzlink said:

Hva er nivå 2 tenkt å brukes for da? Om det ikke er for å fjerne stress og kjøre bedre enn personen bak rattet?

SAE level 2 kjører ikke selv. Det er personen bak rattet som kjører. Om maskinen gir et inntrykk av at den kjører selv så er det problematisk siden det kan få den som kjører til å ikke følge med*. 

SAE level 2 automasjon er ikke en erstatning for en fører som ikke er fullt ut kompetent til å kjøre også uten førerasistansen.

image.thumb.png.8688b2ab319a460f84cd3e094d187178.png

*) Problematikken rundt avhending av kontroll er grunnen til at stadig flere dropper SAE3, det blir mer og mer tydelig at det ikke er noen god og trygg måte å gjøre det på.

Endret av sverreb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...