Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Gjest Sletttet+98134

Fått litt sansen for summon. Har bilen i garasje med betongvegg på ene siden av plassen, rygger inn. Nå når jeg skal ha med datteren min i bilen (barnesetet bak på passasjersiden) er det bare å rulle bilen frem og sette henne rett inn, slipper å styre med å sette henne inn fra førersiden. Samme når vi kommer hjem, liner bare bilen opp riktig, tar henne ut av bilen og lar den rygge inn på plassen av seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny fotbelysning på plass. Lyser ganske mye mer enn orginalt, som er ganske så svakt.

Helt passe lysstyrke, men ville nok ikke hatt noe særlig sterkere :p

Det kan jo skrus av uansett hvis man vil.

 

Fothviler i Alu er også satt på, så den matcher Performance pedalene.

post-49079-0-83709100-1570480538_thumb.jpg

post-49079-0-60385200-1570480545_thumb.jpg

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

De orginale er jo fryktelig svake, og hvitt lys med 4x lystyrke nedi der tror jeg hadde blitt altfor lyst. Nå skal det sies at jeg har passert 30 selv med god margin, så ja, det er helt på grensa til harry kanskje, men jeg synes det er helt greit :p

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Har og en bestilling på tur med 6 nye lamper. Tenkte å ha dem i bagasjerommet og under dørene. Vurderte faktisk og blått lys i fotbrønnen men ettersom jeg og har passert 30 så tenker jeg det kanskje blir litt mye ?

 

Husker jeg for sånn 14 år siden monterte blåe "kalde katoder" ment for pc styling i bilen min. Var kult det men den invertern som skal generere høyspenning tok fyr ? neppe beregnet på ustabil 14V spenning fra sliten dynamo.

Lenke til kommentar

Meget fornøyd med styrken i bagasjerom iallefall, stor oppgradering. :)

 

Hvilke vinterdekk kjører folk? VC7, Hakka R3? 

 

Hørte med Dekk1 ang. Goodyear Ultra Grip Ice2 Sound Comfort pga god score og lite støy, men fikk svar om at dei ikkje produserte riktig dimensjon 18"?
 
Edit: Piggfritt
Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Leverer Continental VikingContact i den dimensjonen? Var ikke mye piggfritt å velge i på dekkonline f.eks. Den lokale dekksjappa her har ikke engang listet opp 20" vinterdekk, selv om de sikkert skaffer.

 

Piggdekk ser det dårlig ut med i 20".

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Hvilke erfaringer gjør dere på reell rekkevidde? Jeg ladet i dag til 84%, kjørte en tur på 60km, og hadde da 62% strøm igjen. Dette inkluderer 10 minutter forvarming både før og etter, samt bruk av stereoanlegget underveis. Mesteparten av strekningen tilbakelegges på motorvei i ca 120 km/t - men er allikevel forbauset over strømforbruket.

Lenke til kommentar

Hvilke erfaringer gjør dere på reell rekkevidde? Jeg ladet i dag til 84%, kjørte en tur på 60km, og hadde da 62% strøm igjen. Dette inkluderer 10 minutter forvarming både før og etter, samt bruk av stereoanlegget underveis. Mesteparten av strekningen tilbakelegges på motorvei i ca 120 km/t - men er allikevel forbauset over strømforbruket.

Virker ekstremt høyt. Jeg ligger på snitt rundt 180 nå etter 10k km

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...