Gå til innhold

Noen her som har greid å bli rik på relativt kort tid? (under 10 år)


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt ut med renter. Uansett 1 mill er da langt i fra i "rik" i mi bok :p

Renter er en løpende utgift underveis, netto-resultatet er altså etter at man har trukket fra alle utgifter underveis.

Dette er da altså en realisert gevinst, jeg har gjort andre investeringer også i det samme markedet som jeg fortsatt ikke har realisert.

 

Jeg er helt enig i at en mill ikke er nok til å kalles rik, men så spurte jeg også om definisjonen av rik i mitt første svar.

 

10 mill pluss som jeg nå ser at trådstarter mener er rik ligger noen år frem i tid, jeg er på vei med mine investeringer.

Lenke til kommentar

Spoers hva du regner som rik. Har startet 3 firma som jeg eier, og har noen verdier der. Dette er ila siste 3 aarene. 

 

Etter min egen definisjon er jeg ikke rik, men har mulighet til aa reise naar jeg vil, tjener mer enn jeg bruker hver mnd, eier min egen tid. 

Lenke til kommentar

Spoers hva du regner som rik. Har startet 3 firma som jeg eier, og har noen verdier der. Dette er ila siste 3 aarene. 

 

Etter min egen definisjon er jeg ikke rik, men har mulighet til aa reise naar jeg vil, tjener mer enn jeg bruker hver mnd, eier min egen tid. 

Ikke dårlig. Hvordan bedrifter starta du? Var det mye jobb?

Lenke til kommentar

Ja veldig mye jobb i begynnelsen, foerste aare tjente jeg ingenting og levde av sparepenger.

 

Det er forskjellige bedrifter, en innen forvaltning og utleie av eiendom, en innen online markedsfoering (arbitrasje) og en innen software hvor vi utvikler mye rart, men mest software for online marketing. 

Lenke til kommentar

Ja veldig mye jobb i begynnelsen, foerste aare tjente jeg ingenting og levde av sparepenger.

 

Det er forskjellige bedrifter, en innen forvaltning og utleie av eiendom, en innen online markedsfoering (arbitrasje) og en innen software hvor vi utvikler mye rart, men mest software for online marketing. 

Heftig. Kan jeg tro. Var det slik at du sluttet på jobb og satset alt? Hvor lang tid ga du deg? 

Lenke til kommentar

Har du selv erfaring med dette? Vil tro det kan være et slit og :)

Alt er jo relativt.

 

"være sin egen sjef" er nok drømmen for mange.

 

Sånt er gjerne et slit i starten, til man får ballen til å rulle. Da går mye av det seg selv, selvom man må jobbe mye. Men da jobber man for sitt eget selskap, som gir deg helt kler mye mer motivasjon.

Lenke til kommentar

Alt er jo relativt.

 

"være sin egen sjef" er nok drømmen for mange.

 

Sånt er gjerne et slit i starten, til man får ballen til å rulle. Da går mye av det seg selv, selvom man må jobbe mye. Men da jobber man for sitt eget selskap, som gir deg helt kler mye mer motivasjon.

Kan tenke det ja. Hvilken bransje startet du selskap i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...