Gå til innhold

18 min som kanskje forandrer livet ditt: Infrarødt kamera avslører livslang løgn


AnArv

Anbefalte innlegg

 

Så hvem er "dere"? 

 

 

AnArv er en gruppe som arbeider mot en forandring av Norge da vi er bekymret for utviklingen og hvilken retning landet går. Om man ser på den økende statsgjelden de siste 10 årene, at man så smått begynner bli begrenset i hva man kan si om enkelte grupperinger (ytringsfriheten er essensiell i hvilket som helst demokrati), overvåkning og innføring av 5G, politisk makt (politikere og rettsvesen) som flytter mer vekk fra menig mann, barnevern som til stadig er under kraftig debatt, Norges noe merkelige sterke innflytelse i FN, Europarådet og WHO, trangere økonomi for arbeiderklassen, avhengig av matimport i en slik grad at vi ikke er selvforsynte, sviktende eldreomsorg. Listen er lang, dessverre.

 

Vår førsteprioritering er barna og hvordan de blir misbrukt med indoktrinering av kjønnsidentitet fra barnehage og skole. Det er ikke noe som heter at man er født transkjønnet da det er 6500 genetisk (minst) forskjeller mellom jenter og gutter. Om man forvirrer barna med et ideologi som stammer fra oss voksne som ikke evner forstå at et slikt problem er psykologisk, da er vi på ville veier. Vi er som du da kanskje forstår ingen store tilhengere av pedofile heller og vil gjerne gjøre at forbrytelser mot barn blir straffet enormt mye hardere enn hva som er tilfellet nå. 

 

Det er kun en person som har tilgang til denne kontoen her. Uttalelsene er på vegne av AnArv og derav flertallsbegrepene. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AnArv er en gruppe som arbeider mot en forandring av Norge da vi er bekymret for utviklingen og hvilken retning landet går. Om man ser på den økende statsgjelden de siste 10 årene, at man så smått begynner bli begrenset i hva man kan si om enkelte grupperinger (ytringsfriheten er essensiell i hvilket som helst demokrati), overvåkning og ..

 

Kan dere jobbe for å fjerne sommer/vintertid da når dere først er i gang. Jo flere denne teite ordningen blir gjort oppmerksom på, jo raskere kan man få fjernet timesbyttet 2 ganger årlig :)

 

Vet at EU likevel har vært litt på ballen, men Norge som EØS-land må jo ta et valg de også.

Endret av G
Lenke til kommentar

AnArv er en gruppe som arbeider mot en forandring av Norge da vi er bekymret for utviklingen og hvilken retning landet går. Om man ser på den økende statsgjelden de siste 10 årene, at man så smått begynner bli begrenset i hva man kan si om enkelte grupperinger (ytringsfriheten er essensiell i hvilket som helst demokrati), overvåkning og innføring av 5G, politisk makt (politikere og rettsvesen) som flytter mer vekk fra menig mann, barnevern som til stadig er under kraftig debatt, Norges noe merkelige sterke innflytelse i FN, Europarådet og WHO, trangere økonomi for arbeiderklassen, avhengig av matimport i en slik grad at vi ikke er selvforsynte, sviktende eldreomsorg. Listen er lang, dessverre.

 

Vår førsteprioritering er barna og hvordan de blir misbrukt med indoktrinering av kjønnsidentitet fra barnehage og skole. Det er ikke noe som heter at man er født transkjønnet da det er 6500 genetisk (minst) forskjeller mellom jenter og gutter. Om man forvirrer barna med et ideologi som stammer fra oss voksne som ikke evner forstå at et slikt problem er psykologisk, da er vi på ville veier. Vi er som du da kanskje forstår ingen store tilhengere av pedofile heller og vil gjerne gjøre at forbrytelser mot barn blir straffet enormt mye hardere enn hva som er tilfellet nå. 

 

Det er kun en person som har tilgang til denne kontoen her. Uttalelsene er på vegne av AnArv og derav flertallsbegrepene. 

Unnlot du ikke noe vesentlig nå:

 

Vi tror på likhet for alle mennesker og arbeider kontinuerlig med å fullføre det målet gjennom rettferdighet for barna. Som voksne må vi beskytte dem for enhver pris. Det er kun én Gud Jesus Kristus, ingen venstre eller høyre i politikken, heller ikke behov for politikere. Vi er ett folk og må leve iht. de 10 bud.

 

Har denne gruppen en "leder"? Hvordan er denne i så fall valgt? Hvordan kan du være sikker på at det du poster her på dette forum er gruppens syn? Hvorfor er det overhodet ingen personer som fremstår med navn i denne gruppen? Samtlige innlegg på deres blogg er skrevet av Anvarsamfunn. Tør ikke en eneste av dere å stå frem med personnavn på deres blogg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan dere jobbe for å fjerne sommer/vintertid da når dere først er i gang. Jo flere denne teite ordningen blir gjort oppmerksom på, jo raskere kan man få fjernet timesbyttet 2 ganger årlig :)

 

Vet at EU likevel har vært litt på ballen, men Norge som EØS-land må jo ta et valg de også.

 

 

Dette er ett forslag du absolutt bør sende ytre venstre eller høyre. Da får du nok gehør og stående applaus :)  

Lenke til kommentar

Dette er ett forslag du absolutt bør sende ytre venstre eller høyre. Da får du nok gehør og stående applaus :)  

 

Hvorfor det, når alle nordmenn burde være opptatt å få bukt med galskapen sommer/vintertid. Det har kommet informasjon på bordet som viser at man framskynder eldre og svake menneskers død på årlig basis gjennom den eldgamle ordningen. Dette gjelder da alle enten de har ditt politiske ståsted, ytre venstre, ytre høyre eller hva det måtte være. Selv kristne eldre og svake vil da dø hurtigere.

 

Det er også en god biologisk forklaring for det, nemlig at den circadiske rytmen øker blodtrykket om morgenen. Nettopp om morgenen så er det mange av disse svake individene som vil dø på tiden av døgnet. Den forrykkelsen av den innarbeidede døgnrytmen blir da for mye for enkelte mennesker, så de dør simpelthen av den blodtrykksendringen når den kommer på feil tidspunkt. Så kan man argumentere med at de kanskje kun hadde noen få mnd. igjen å leve likevel.

 

Men hva om det var en av deres senior-politikere hos AnArv som døde før tiden sin pga. dette, og stod på med å flikke på det politiske manifestet. Mao. det angår absolutt alle. Dette er helt unbiased vitenskapelig fundert informasjon. Det skjer enten man vil det eller ikke når man brått skifter på døgnrytmen på denne måten.

 

Ellers happy flat earth blogging til deg og dine. Men kom med noen gode forklaringsmodeller da når dere først er i gang.

 

Edit:

Og her har du litt underlag:

https://www.tv2.no/a/10245025/

 

 

Idé fra 1700-tallet

Sommertid ble foreslått av Benjamin Franklin i 1784, men det var først i 1916 at Tyskland og så Storbritannia begynte å skru på klokken. Da var det krig, og tanken var å spare strøm ved å sørge for en time mer lys om kvelden.

I Norge har vi hatt sommertid flere ganger. Først i 1916, og så under krigen. Fra 1940 til 1942 gikk klokken etter sommertid også om vinteren.

Siden 1980 har vi hatt sommertid fra den siste søndagen i mars til den siste søndagen i oktober.

Kilde: https://www.tv2.no/nyheter/10161888/

 

 

 

– Jeg synes det burde avskaffes, sier Ståle Pallesen til forskning.no. Han er professor og søvnforsker ved universitetet i Bergen.

Noe forskning viser at timen vi mister når vi går over til sommertid kan skape helseproblemer. Vintertid er mindre problematisk.

Kilde: https://forskning.no/2015/11/avskaff-ordningen-med-sommertid-og-vintertid

Endret av G
Lenke til kommentar

Unnlot du ikke noe vesentlig nå:

 

Vi tror på likhet for alle mennesker og arbeider kontinuerlig med å fullføre det målet gjennom rettferdighet for barna. Som voksne må vi beskytte dem for enhver pris. Det er kun én Gud Jesus Kristus, ingen venstre eller høyre i politikken, heller ikke behov for politikere. Vi er ett folk og må leve iht. de 10 bud.

 

Har denne gruppen en "leder"? Hvordan er denne i så fall valgt? Hvordan kan du være sikker på at det du poster her på dette forum er gruppens syn? Hvorfor er det overhodet ingen personer som fremstår med navn i denne gruppen? Samtlige innlegg på deres blogg er skrevet av Anvarsamfunn. Tør ikke en eneste av dere å stå frem med personnavn på deres blogg? 

 

Dette er absolutt ikke avglemt. Som du kanskje har sett i andre poster vi har lagt inn har vi bekreftet troen på Gud. Dette betyr imidlertid ikke at vi er religiøse da dette er en menneskeskapt institusjon. Videre mener vi at det absolutt ikke er noe som heter venstre eller høyre i politikken da begge ideologier har en liten gruppe (elite) på toppen og resten som undersåtter. Begge ideologiene feiler over tid. Det viser historien. At man ikke trenger politikere burde være opplagt. Man trenger folkevalgte som faktisk utøver vervet med befolkningen i tankene. Vi er ett folk og kan man signere på at man kan leve etter de 10 bud er man inkl. i folket. Hvis det motsatte skulle være tilfellet kan man dessverre ikke oppholde seg i Norge. Ganske enkelt og ikke veldig komplisert.

 

Alt til sin tid. Vi har en langsiktig strategi og tenker følge denne. 

Lenke til kommentar

Videoen var ikke tilgjengelig

 

Ok, var det noe poeng da at du la den lenken ut?

 

Edit:

Beklager fikk lenken din opp nå:

 

 

Men kan du forklare alle de sørlige landene Australia, New Zealand m.f.? Videoen tok ikke høyde for solbevegelsen som skjer der. Den viste bare et kopiert kart over den nordlige "halvkule" (anførselstegn for å vise noe respekt til dere ihvertfall).

Endret av G
Lenke til kommentar

Godt å vite at det finnes folk som er dummere enn meg

 

Ikke for å forsvare flat earth eller noe, men du vet at en slik post som du postet kan risikere å bli fjernet av en moderator. Jeg skal absolutt ikke rapportere det innlegget ditt, og det er ikke ment for å forsvare AnArv. Nå er det ikke direkte ulovlig pr. praksis under norske domstoler å æreskrenke folk mener jeg å ha forstått dette til. Kanskje AnArv ikke bryr seg heller, det vil jo være det beste (om dummere kommentaren).

 

Men, forumet har regler mot å henge ut folk med slike påstander mener jeg at er tilfelle. Så er du gjort oppmerksom på det fra en ikke-moderator.

 

At folk har forskjellige meninger må man nesten tåle. Det betyr ikke at folk alltid er så dumme for det. F.eks. så syntes jeg det var litt artig å lese kostholdsinnlegget, og alt som stod der var ikke så dumt. Var litt spenstig og fornuft å spore. Men flat earth er jo i en litt annen kategori materiale da. Men man kan respektere synspunktene til de er motbevist ihvertfall. Jobb heller med å finne hull i teoriene, det gjør større nytte. Du bidro med absolutt null Dubius. Betyr det at du er nullet, for å strekke strikken (som da også omhandler dette om troll og slikt på internettet)?

 

c6lEi.gif?s=328&g=1

 

Edit:

Måtte lete fram det kostholdsinnlegget igjen. Lå litt bortgjemt i haugen:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1836002

 

Altså pga. følgende diskusjonstråd som vist i lenke, så oppfatter jeg at trådstarter / gruppe har en og annen ting som ikke er helt fjernt.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Men, forumet har regler mot å henge ut folk med slike påstander mener jeg at er tilfelle. Så er du gjort oppmerksom på det fra en ikke-moderator.

 

Er du sikker på at det ikke er deg eller meg Dubious tenker på. Og om det er AnArv han sikter til, så er jo ikke det en person men en gruppe. Dubious sin kommentar er godt innenfor regelverket slik jeg ser det, Hans kommentar er ikke direkte rettet mot noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke for å forsvare flat earth eller noe, men du vet at en slik post som du postet kan risikere å bli fjernet av en moderator. Jeg skal absolutt ikke rapportere det innlegget ditt, og det er ikke ment for å forsvare AnArv. Nå er det ikke direkte ulovlig pr. praksis under norske domstoler å sjikanere folk mener jeg å ha forstått dette til. Kanskje AnArv ikke bryr seg heller, det vil jo være det beste (om dummere kommentaren).

 

Men, forumet har regler mot å henge ut folk med slike påstander mener jeg at er tilfelle. Så er du gjort oppmerksom på det fra en ikke-moderator.

 

At folk har forskjellige meninger må man nesten tåle. Det betyr ikke at folk alltid er så dumme for det. F.eks. så syntes jeg det var litt artig å lese kostholdsinnlegget, og alt som stod der var ikke så dumt. Var litt spenstig og fornuft å spore. Men flat earth er jo i en litt annen kategori materiale da. Men man kan respektere synspunktene til de er motbevist ihvertfall. Jobb heller med å finne hull i teoriene, det gjør større nytte. Du bidro med absolutt null Dubius. Betyr det at du er nullet, for å strekke strikken (som da også omhandler dette om troll og slikt på internettet)?

 

 

 

For oss går det helt fint. Vi er for at alle skal kunne si sin mening helt fritt uten frykt for "represalier" fra moderatorer eller rettsvesenet. Da må man også tåle at noen slenger med leppa.

Lenke til kommentar

Ok, var det noe poeng da at du la den lenken ut?

 

Edit:

Beklager fikk lenken din opp nå:

 

 

Men kan du forklare alle de sørlige landene Australia, New Zealand m.f.? Videoen tok ikke høyde for solbevegelsen som skjer der. Den viste bare et kopiert kart over den nordlige "halvkule" (anførselstegn for å vise noe respekt til dere ihvertfall).

 

 

Vi kommer ikke til å enes uansett hvor mye vi går fram og tilbake. Avslutningsvis er det et spørsmål det hadde vært fint om du svarte på; tror du på det du ser med dine egne øynene eller stoler du blindt på skolelæren? 

Lenke til kommentar

Vel, da er ikke jeg en del av folket. Jeg er ateist og har ingen guder. Dere derimot tror på Gud, men er ikke religiøse? For meg fremstår dere som en gjeng med "nutcases", så jeg trekker meg stille tilbake til sengen. 

 

Det er ingenting som eliminerer deg fra folket selv om du ikke tror på Gud. Det heter at du ikke skal ha andre Guder enn Han. Ettersom du har ingen er det uproblematisk.

 

Om du leser bibelen ser du bl.a at det ikke er behov for kirker. Disse ble bygget for å samle folk slik at man enklere fikk inn kollekten. Derav er religion menneskeskapt og har ingen forankring i bibelen.

 

Nutcases får stå for din regning. Kan ikke annet enn ønske deg god natt.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det ikke er deg eller meg Dubious tenker på. Og om det er AnArv han sikter til, så er jo ikke det en person men en gruppe. Dubious sin kommentar er godt innenfor regelverket slik jeg ser det, Hans kommentar er ikke direkte rettet mot noen.

 

Men ok, vi avlegger alle noen unødvendige innlegg innimellom som ikke tilfører særlig. Men synes Dubious sin der var unødvendig jeg da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...