Gå til innhold

Porsche dobler produksjonen av Taycan


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

 

Det går rett vei! Nå trenger vi bare reell rekkevidde på 500km til under 350 000.

Når vi snakker vinterstid og gjerne også med litt høy gjennomsnittfart (80-90 km/t), så er vi nok mange år unna det. Spørs om ikke tyskere som kjører på f.eks autobahnen blir derfor skuffet over denne bilen.
Dersom føret vinterstid tillet fart på 80-90 km/t, er nok forbruket minimalt høgare enn om sommaren. Høg fart krev høgare effekt, som gjev meir spillvarme frå motor og kraftelektronikk, og det er plenty til å halde bilen varm. Den einaste grunnen til kortare rekkjevidde under slike tilhøve er auka luftmotstand i kald luft, men det utgjer ikkje veldig mykje i 90 km/t, so sant bilen er nokon lunde aerodynamisk.

 

Tyskarane kjøper elbilar som aldri før, so eg trur nok mange tyskarar vil vere nøgde med denne bilen. Det er ikkje vanleg å pendle mange timar dagleg langs Autobahn. Med denne kan dei ha fleire timar reiseveg til jobb, og likevel klare turen fint utan å lade på dagen.

 

Som andre elbilar har òg denne momentan akselerasjon. Han parkerer dei aller fleste andre. Det er nok det viktigaste for kjøparar av denne typen bil.

 

Apropos – eg såg ein episode av Top Gear for nokre år sidan, der dei køyrde toppmodellar av tyske bilar veldig fort på Autobahn. Dei stansa veldig ofte for å fylle bensin. Forklaringa var at bilane ikkje gjekk meir enn 20 minutt i det tempoet før bensintanken var tom. :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom føret vinterstid tillet fart på 80-90 km/t, er nok forbruket minimalt høgare enn om sommaren. Høg fart krev høgare effekt, som gjev meir spillvarme frå motor og kraftelektronikk, og det er plenty til å halde bilen varm. Den einaste grunnen til kortare rekkjevidde under slike tilhøve er auka luftmotstand i kald luft, men det utgjer ikkje veldig mykje i 90 km/t, so sant bilen er nokon lunde aerodynamisk.

Det er jo litt pussig at du hevder det etter at Tesla entusiaster klaget på at langkjøretesten med en Model X 100D holdt alt for høy hastighet og det var det som gjorde at den ikke oppnådde bedre rekkevidde. Gjennomsnitthastigheten var forøvrig 93 km/t på den turen og de lengste de oppnådde på sommerføre var latterlige 27 mil. Og det for en bil som koster godt over 1 million.

 

 

Det lengste vi oppnådde på turen sørover, var 270 kilometer på det siste strekket fra ladestasjonen i Rhüden til hotellet i Wehrheim – men da var batteriet også bokstavelig talt tomt; 14 fattige kilometer hadde vi å gå på da vi parkerte.

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter planen vill den være billigere, da MR kommer i første omgang og så SR. 

 

Hva er egentlig poenget? Pr i dag kan de fint konkurere med full avgift. E-golf og de andre sliter dog mer. 

Vet ikke hva du mener med MR og SR. Men dersom det er slik at dagens modeller fra Tesla kan konkurrere på pris med alle avgifter, så har du selvsagt rett.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du mener med MR og SR. Men dersom det er slik at dagens modeller fra Tesla kan konkurrere på pris med alle avgifter, så har du selvsagt rett.

 

MR og SR er andre utgaver av model 3. SR er den billigste som er lovet til 35k USD(priset til 305400 i Norge pr i dag) og MR er i mellom der igjen. Tror det snakkes om 375 000 eller noe slikt. 

Lenke til kommentar

 

Dersom føret vinterstid tillet fart på 80-90 km/t, er nok forbruket minimalt høgare enn om sommaren. Høg fart krev høgare effekt, som gjev meir spillvarme frå motor og kraftelektronikk, og det er plenty til å halde bilen varm. Den einaste grunnen til kortare rekkjevidde under slike tilhøve er auka luftmotstand i kald luft, men det utgjer ikkje veldig mykje i 90 km/t, so sant bilen er nokon lunde aerodynamisk.

Det er jo litt pussig at du hevder det etter at Tesla entusiaster klaget på at langkjøretesten med en Model X 100D holdt alt for høy hastighet og det var det som gjorde at den ikke oppnådde bedre rekkevidde. Gjennomsnitthastigheten var forøvrig 93 km/t på den turen og de lengste de oppnådde på sommerføre var latterlige 27 mil. Og det for en bil som koster godt over 1 million.

 

Her har du nok utelete ein god del kontekst. Gjennomsnittsfart på 93 km/t seier ikkje so mykje. Det kan du oppnå ved å stå stille i "Stau" i ein time, og deretter køyre i 186 km/t i ein time. Dersom nokon klagar over høg fart, tippar eg at det var noko slikt som skjedde. Med jamn fart på 93 km/t er berre 284 km på fullt batteri (det var 14 km att på batteriet) heilt usannsynleg. Eg har køyrt veldig mykje på Autobahn med Model S 85, inkludert Berlin-Hamburg utan å lade undervegs. Det går heilt greitt, om du ikkje ser på køyring på Autobahn som eit billøp. Du treng ikkje liggje i lastebilfeltet heile vegen. Berre hald jamn fart utan at km att på batteriet krympar for fort samanlikna med avstanden som er att til destinasjonen. Dersom foten likevel vart litt tung, er det greitt å vite at det er mykje å spare på å leggje seg bak noko stort i høgrefeltet ei stund.

Endret av Sturle S
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er ikke for tidlig å si, prisene er klare og de kan en putte direkte inn i avgiftskalkulator. Innstegsmodellen til Model 3 er langt lavere en bmw 3 serie feks. Med avgifter.

Nå erde to produktene så forskjellige at lavere pris er neppe noe sterkt argument for verken den ene eller den andre. Begge merkene har sine egne fanboys som betaler uansett prislapp.

Lenke til kommentar

Nå erde to produktene så forskjellige at lavere pris er neppe noe sterkt argument for verken den ene eller den andre. Begge merkene har sine egne fanboys som betaler uansett prislapp.

 

Det stemmer ikke i USA ihvertfall, hvor salget av BMW'er er i fritt fall etter at Tesla model 3 ble levert.

Og det er veldig forståelig også; hvem vil vel kjøpe en BMW M3 til langt oppmot millionen for å bli brutalt frakjørt i hvert bilkryss av en Model 3?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ame='BippeStankelbein' timestamp='1548252955' post='24760153']

 

 

Det stemmer ikke i USA ihvertfall, hvor salget av BMW'er er i fritt fall etter at Tesla model 3 ble levert.

Og det er veldig forståelig også; hvem vil vel kjøpe en BMW M3 til langt oppmot millionen for å bli brutalt frakjørt i hvert bilkryss av en Model 3?

 

Av omtrent samme grunn som at noen skulle kjøpe Model 3, for å bli brutalt frakjørt av min 14 år gamle suzuki både i lyskryss, og hvor som helst ellers...

Det handler om irrasjonelle begrunnelser som følelser. Noen "føler" for å bli frakjørt i en Model 3, akkurat som at noen "føler" for å bli frakjørt i en BMW. Og noen "føler" for å bli frakjørt på en Harley.

 

-Bippe Stankelbein-

Proud owner of Suzuki Kabushiki Kaisha GSX-R1000 K5.

Outrunning everything since 2005.

Lenke til kommentar

Dersom føret vinterstid tillet fart på 80-90 km/t, er nok forbruket minimalt høgare enn om sommaren. Høg fart krev høgare effekt, som gjev meir spillvarme frå motor og kraftelektronikk, og det er plenty til å halde bilen varm. Den einaste grunnen til kortare rekkjevidde under slike tilhøve er auka luftmotstand i kald luft, men det utgjer ikkje veldig mykje i 90 km/t, so sant bilen er nokon lunde aerodynamisk.

 

Tyskarane kjøper elbilar som aldri før, so eg trur nok mange tyskarar vil vere nøgde med denne bilen. Det er ikkje vanleg å pendle mange timar dagleg langs Autobahn. Med denne kan dei ha fleire timar reiseveg til jobb, og likevel klare turen fint utan å lade på dagen.

 

Som andre elbilar har òg denne momentan akselerasjon. Han parkerer dei aller fleste andre. Det er nok det viktigaste for kjøparar av denne typen bil.

 

Apropos – eg såg ein episode av Top Gear for nokre år sidan, der dei køyrde toppmodellar av tyske bilar veldig fort på Autobahn. Dei stansa veldig ofte for å fylle bensin. Forklaringa var at bilane ikkje gjekk meir enn 20 minutt i det tempoet før bensintanken var tom. :-)

 

Jeg skjønner ikke helt dette argumentet "Som andre elbilar har òg denne momentan akselerasjon. Han parkerer dei aller fleste andre. Det er nok det viktigaste for kjøparar av denne typen bil."

 

Hvis poenget er å kjøre fort, for minst mulig penger, så har du en torn i øyet som heter motorsykkel.

Sykkel er både raskest og billigst (med førerkort inkludert i regnestykket), punktum og to strek under svaret.

Så hvis poenget er å kjøre fort, så er elbil ganske enkelt feil valg.

Endret av BippeStankelbein
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt dette argumentet "Som andre elbilar har òg denne momentan akselerasjon. Han parkerer dei aller fleste andre. Det er nok det viktigaste for kjøparar av denne typen bil."

 

Hvis poenget er å kjøre fort, for minst mulig penger, så har du en torn i øyet som heter motorsykkel.

Sykkel er både raskest og billigst (med førerkort inkludert i regnestykket), punktum og to strek under svaret.

Så hvis poenget er å kjøre fort, så er elbil ganske enkelt feil valg.

 

Korleis er motorsykkelen din på vinterføre?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå erde to produktene så forskjellige at lavere pris er neppe noe sterkt argument for verken den ene eller den andre. Begge merkene har sine egne fanboys som betaler uansett prislapp.

 

De er direkte konkurenter, men er selvfølgelig to forskjellige biler. Poenget var å sammenligne tilsvarende/alternative biler. Om du mener det er bedre sammenligninger så må du gjerne si det.. 

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke i USA ihvertfall, hvor salget av BMW'er er i fritt fall etter at Tesla model 3 ble levert.

Og det er veldig forståelig også; hvem vil vel kjøpe en BMW M3 til langt oppmot millionen for å bli brutalt frakjørt i hvert bilkryss av en Model 3?

Salget av 3/4-serie gikk prosentvis mer ned i 2017 sammenlignet med 2016 enn fra 2017 til 2018. Hovedårsaken til fallet de siste årene er at modellen begynner å bli gammel. G20 blir lansert i 2019 i USA. BMW økte faktisk totaltsalget noe i 2018 kontra 2017. Markedet for sedaner er uansett på vei ned. Model 3 var et unntak i 2018, nesten utelukkende pga. stor backlog.

 

Nye BMW M3/4 vil få firehjulstrekk og ca. 480 hk. Forventet 0-100 km/t på rundt 3,5 sekunder (uten rollout). Skal ikke forbause med om eks. C&D og MT måler den til rundt 3,0 sekunder m/rollout til 60 mph.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Målet nå er å produsere 40.000 eksemplarer av den elektriske sportsbilen i året,"

 

Ja, da blir det 40 000 færre Teslaer som blir solgt da. Leit det der.

 

No konkurrerer denne bilen i eit heilt anna segment enn Tesla. Ein skal skal sjølvsagt ikkje sjå vekk frå at mange potensielle sportsbil-kjøparar kjøper seg ein Tesla SUV på grunn av rå kraft og akselerasjon, men eg trur ikkje det er ei veldig viktig kundegruppe for Tesla. Utanom Roadster har Tesla sikta seg inn på familiebilar med god plass.

 

No har aldri Tesla hatt problem med å selje alle bilar dei klarer å produsere heller, noko dei har til felles med alle andre elbil-produsentar. Dersom Tesla brått får problem med å selje heile produksjonen sin, har det skjedd eit eller anna veldig rart med heile elbil-marknaden. Berre i Noreg står over 40.000 å venteliste for å kjøpe ulike elbil-modellar. Ventelista tilsvarer 27% av det totale bilsalet i fjor. Det er ventelister i alle land.

 

Dersom dei får til ei slik ladetid, kan du lade ein Tesla Semi på halve tida det tek å tanke ein Nikola One (dersom Nikola Motors nokon gong får produsert ein bil etter spesifikasjonane dei reklamerer med). Tenk det. :-)

"No har aldri Tesla hatt problem med å selje alle bilar dei klarer å produsere heller"

 

"Tesla Inc. is reducing production of Model S sedans and Model X crossovers, adding to concerns about demand for the electric-car maker’s higher-priced and more profitable vehicles. The shares dropped on the news.

 

Tesla has set substantially lower daily production targets for the Model S and Model X, according to current and dismissed employees who asked not to be identified discussing plans that aren’t public."

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-23/tesla-reduces-model-s-model-x-production-hours-shares-drop

 

Så der gikk det argumentet i dass.

 

En Nikola fyller opp for 1600 km på 15 minutter. Beviset får du om 3 mnd :-)

 

Du kommer ikke til å se en Semi med 600 miles rekkevidde på maaange år.

Det vet du også. Det kommer ikke noen Semi i 2019 overhodet tenker jeg. Og når den kommer, så har den en rekkevidde på 300 km.

Lenke til kommentar

En Nikola fyller opp for 1600 km på 15 minutter. Beviset får du om 3 mnd :-)

Kva er kjelda di for dette? Det er både lengre rekkjevidde og kortare fylletid enn Nikola Motors sjølv påstår. Nikola Motors seier opp til 800-1600 km (dei har ikkje peiling) og 20 minutt fylletid her: https://nikolamotor.com/one

 

Dei skulle synt fram ein fungerande prototyp i desember 2016, men det skjedde ikkje. Dei synte fram eit skjelett. Du får nok ikkje sjå ein om tre månadar heller.

 

Du kommer ikke til å se en Semi med 600 miles rekkevidde på maaange år.

Det vet du også. Det kommer ikke noen Semi i 2019 overhodet tenker jeg. Og når den kommer, så har den en rekkevidde på 300 km.

Dersom rekkjevidda berre var 300 km, kunne dei ikkje gått i skytteltrafikk mellom Gigafactory i Nevada og bilfabrikken i Freemont no. Sidan det faktisk går prototypar i fast trafikk der, kjenner eg meg ganske trygg på at Tesla Semi kjem. I motsetnad til Nikola Motors, som lovar ein stad mellom 0 og 1600 km rekkjevidde for eit heilt utesta produkt, har Tesla eit veldig mykje betre grunnlag for å vurdere rekkjevidda til sin Semi.

 

Det ser ut til at Nikola Motors vil lansere bilane med to ulike batteri, og då er det vel den med det største batteriet som har "opp til 1600 km" og ladetida som er 20 minutt? Det største batteriet til Nikola Motors har omlag same kapasitet som 1/3 Tesla Semi-batteri, men det er sannsynleg at Tesla klarer høgare kapasitet pr kg. Basert på kWh/kg for Model 3 og andre bilprodusentar, er det ikkje usannsynleg at batteriet i den minste Tesla Semi veg ca det same som batteriet i Nikola One. Basert på total effekt og rekkjevidde, tippar eg Nikola Motors har tenkt seg ei brenselcelle på 300 kW, dvs 3 x 100 kW der ei av dei går meir eller mindre kontinuerleg og dei andre assisterer når det trengst. Då kan dei alltid ha den minst effektive brenselcella som lågast prioriterte assistent (verknadsgrada til brenselceller vert redusert over tid), og kanskje på den måten forlenge levetida til brenselceller som eigentleg er utslitne. Å drive heile doningen med berre brenselceller forstår alle at hadde vorte alt for dyrt og tungt, so dei sparer pengar ved å avlaste mest mogeleg til batteriet. Hadde dei erstatta resten av hydrogendillemikket med eit litt større batteri, so hadde dei spart både tid, pengar og sannsynlegvis vekt, men det har nok gått prestisje i prosjektet.

 

Nikola Motors skal ikkje levere noko før til neste år (etter den noverande planen), so Tesla treng ikkje starte leveransane i år for å komme fyrst.

 

Den europeiske versjonen til Nikola Motors, Nikola Tre, har ei påstått rekjjevidde på "500-1200 km"(dei anar ikkje) og oppgjev same fylletid på 20 minutt. Tre skal ikkje lanserast før i 2022-2023.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar

Korleis er motorsykkelen din på vinterføre?

Knallgod :) kun juridiske problem å melde ifra om. Onkel blå liker ikke skrudde ispigger. Hvordan takler Teslaen skrudde ispigger? For liten klaring til innerskjermen?

 

De er direkte konkurenter, men er selvfølgelig to forskjellige biler. Poenget var å sammenligne tilsvarende/alternative biler. Om du mener det er bedre sammenligninger så må du gjerne si det..

 

Kawasaki Ninja H2R ligger også i det prisleiet. Den bør absolutt være med, når du først sammenligner epler og pærer i den prisklassen, og drodler litt om ting som går fort.

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Kawasaki Ninja H2R ligger også i det prisleiet. Den bør absolutt være med, når du først sammenligner epler og pærer i den prisklassen, og drodler litt om ting som går fort.

Det handler ikke om pris, som sagt er model 3 langt billigere. Det handler om alternativer i samme klasse. En motorsykkel er ikke ett alternativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det handler ikke om pris, som sagt er model 3 langt billigere. Det handler om alternativer i samme klasse. En motorsykkel er ikke ett alternativ.

Ikke? Statens vegvesen sier at klasse A absolutt er et alternativ, på vei. Et så foretrukket alternativ, at kl. A fikk fordeler i bom, kollektivfelt og parkering lenge før elbil.

At du velger å låse deg i en bås av kun kl. B får stå for din regning, det er like bakstreversk som å låse seg til kun bensin/diesel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...