Gå til innhold

nVidia Adaptive Sync-skjermer


Sarasin

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje det kunne være lurt å opprette en tråd for denne nye nVidia-funksjonen med skjermer som er bekreftet at fungerer. Selv har jeg (foreløpig) AMD-kort, men bytter nok til nVidia såfremt skjermen min støttes etterhvert. Sikkert flere enn meg som tenker disse tanker, og da er det fint om man kan få bekreftet hvilke (Freesync)-skjermer som fungerer med nVidia-kort.

 

Selv har jeg en MSI Optix 27" LED Curved MAG27CQ som jeg er veldig spent på om vil fungere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Min skjerm har stort sett fungert som den skal. Eneste problemet jeg har hatt er noe flimmer av lys i minecraft, det forsvant når jeg slo av g-sync.

 

I alle spill jeg har testet med direct x har g-sync funket som det skal. Tror problemet er OpenGL som minecraft rendrer i, side. her var det mye bedre med v-sync av. Forhåpentligvis noe til hjelp om andre har Samsung freesync i samme serien :D

Lenke til kommentar

Ville bare si at skjermen er mottatt og jeg er kjempe fornøyd. Gleder meg bare til gtx 1070 kortet mitt kommer til bake fra komplett. Bruker mitt gamle gtx 770 kort. Går greit nok å spille med det, men kan blant annet ikke aktivere g-sync/freesync med dette kortet. Så er spent på hvordan det blir når jeg får mitt 1070 kort tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...