Gå til innhold

Dama krever julepresang


greigster

Anbefalte innlegg

kjøp kondomer i alle farger og smaker:D

Kanskje ikke like populært å pakke opp foran besteforeldre :scared:

Dette vil du kanskje ikke vite... men here goes:

 

Fossilene har sex, de også :O

Off topic.

 

Når dere snakker om at fosiler har sex.

 

 

Morra mi klepper hår på et aldershjem. En gang stelte ho håret til ei som skulle i selskap dagen etter, og da sa mamma at ho ikke skulle turne i senga. Ho gamle dama på nærmere 90 sa da at det var det ikke noe fare for, forde ho og mannen hadde turna i går. Ho måtte jo passe på de gangenne mannen hennes fikk en opo, sa ho. Ho dama var vanlig vis ganske sur og gretten, og da når ho sa det hadde min mor problemer med å holde latteren til bake, for det var jo ikke det ho mente med turning i senga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DRILL??? :thumbdown:

ØYH! Vil du ha noe sjæl, så er det GENIALT å gi det til dama. Dette er triks jeg har lært av min far. Gjennom sitt 16 lange ekteskap med min mor fikk hun alltid verktøy til jul (fattern DIGGER verktøy)...

 

Kjøp henne et lekkert Lian Li og vannkjøling? :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(det stemmer, de skilte seg) :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hmm, ser flere har problemer med dameinnkjøp. Jeg kjøpte til forrige jul en komplett PC til 14000kr med LCD skjerm (jobbet i to måneder for det der :( ). Til bursdagen fikk hun en splitter ny Sony Ericsson T610. Til ett års gave fikk hun en bamse til 1000kr <--- genial :)

 

Til to års dagen fikk hun et hvitt gul smykke til 6000kr.

 

Tre års dagen kommer heldigvis aldri fordi jeg skal ha vannkjøling :devil:

 

Glemte å nevne de tre første månedene vi var sammen, var jeg en måned i utlandet. Brukte 15726kr på mobil BARE for å ringe henne.

 

Og hun er så utakknemlig at hun går fra meg pga en annen fyr (måtte han.... )

 

But hey that is life, ta mitt tips og kjøp noe parfyme og noe annet smykkejall, ikke sitt som meg og tenk på at dama di har 17"LCD mens du sitter på en 4 år gammel 19" CRT.

 

HalTan ; hvor får jeg kjøpt bonzai-tre ?

Lenke til kommentar
Hmm, ser flere har problemer med dameinnkjøp. Jeg kjøpte til forrige jul en komplett PC til 14000kr med LCD skjerm (jobbet i to måneder for det der :( ). Til bursdagen fikk hun en splitter ny Sony Ericsson T610. Til ett års gave fikk hun en bamse til 1000kr <--- genial :)

 

Til to års dagen fikk hun et hvitt gul smykke til 6000kr.

 

Tre års dagen kommer heldigvis aldri fordi jeg skal ha vannkjøling :devil:

 

Glemte å nevne de tre første månedene vi var sammen, var jeg en måned i utlandet. Brukte 15726kr på mobil BARE for å ringe henne.

 

Og hun er så utakknemlig at hun går fra meg pga en annen fyr (måtte han.... )

 

But hey that is life, ta mitt tips og kjøp noe parfyme og noe annet smykkejall, ikke sitt som meg og tenk på at dama di har 17"LCD mens du sitter på en 4 år gammel 19" CRT.

 

HalTan ; hvor får jeg kjøpt bonzai-tre ?

Du er klin kokos og/eller har alt for mye penger...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hvis hun KREVER gave, synes jeg ikke du skal gi en dritt.

Hvis det var feil ordvalg, så synes jeg ikke du skal kjøpe noe altfor dyrt. Dyrt er ikke alltid det fineste/søteste å få. F.eks fikk parfyme og greier i fjor av eksen min, ganske mange penger, betydde ikke så mye. I år fikk jeg førjulsgave av en gutt, hadde egenkomponert et kort, der hvor det sto så mye straight from the heart. Det kan være 10 000 ganger bedre!

Lenke til kommentar
Hmm, ser flere har problemer med dameinnkjøp. Jeg kjøpte til forrige jul en komplett PC til 14000kr med LCD skjerm (jobbet i to måneder for det der :( ). Til bursdagen fikk hun en splitter ny Sony Ericsson T610. Til ett års gave fikk hun en bamse til 1000kr <--- genial :)

 

Til to års dagen fikk hun et hvitt gul smykke til 6000kr.

 

Tre års dagen kommer heldigvis aldri fordi jeg skal ha vannkjøling  :devil:

 

Glemte å nevne de tre første månedene vi var sammen, var jeg en måned i utlandet. Brukte 15726kr på mobil BARE for å ringe henne.

 

Og hun er så utakknemlig at hun går fra meg pga en annen fyr (måtte han.... )

 

But hey that is life, ta mitt tips og kjøp noe parfyme og noe annet smykkejall, ikke sitt som meg og tenk på at dama di har 17"LCD mens du sitter på en 4 år gammel 19" CRT.

 

HalTan ; hvor får jeg kjøpt bonzai-tre ?

Du er klin kokos og/eller har alt for mye penger...

Ikke bare VAR jeg klin kokkos, men hun krevde det ikke. Jeg aner ikke hvorfor jeg er så gavmild (vennligst ikke spør om 9800XT nå :p )

 

Har brukt masse penger for at hun skal forlate meg for en annen...... Øh.... Hjertet er visst ikke nok alltid :blush::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...