Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun sier hun savner meg, og vil treffes. Men viser ingen indikasjon til det. Hun kontakter meg, men vil ikke holde kommunikasjon. Hva vil hu?


Anbefalte innlegg

Jeg strever alltid etter ære og, å bli så bra mann som mulig. Det er når en mann har oppnådd nok av disse kvalitetene, og suksessfylt fikset meste parten av sine problemer og feil. At en først da er er klar for barn, og kan videre før sitt beste til det neste. Det er hva jeg syns og føler i alle fall. Jeg er 25, og vet at om jeg skulle havne i en seriøs forhold. Og partneren skulle ønske barn, men jeg sier nei fordi jeg ikke føler meg klar enda. Kan bety glepp på kanskje en "soul mate" der har du min motivasjon for å bli et godt menneske. Belønningen håper jeg kommer i form av lykke:D
 

Det er kanskje litt dypt, men det er mitt ærligste svar. Du beklager at du er litt frekk, men jeg ser absolutt ikke noe frekkhet med svarene dine. Mere at de er dønn ærlige og med respekt. Jeg vil si vi har en "mutual respect" her.

 

Jeg har fått ned frustrasjonen betraktelig, og litt mer balansert! Men selv om jeg har roet meg ned, og er i balanse klarer jeg fortsatt ikke se hva jeg har gjort feil.

 

Jeg er klar over at jeg må ta handling, men jeg er stuck på hva slags. Derfor jeg er her
Hvis det blir en samtale, og løst. Og vi skilles som venner, uten sex. Så er det supert, for vi har felles venner også. Men jeg skal være ærlig og si, at jeg ikke har det noe stress. Med å få løst det på den måten, jeg vil prøve som sagt å gniste å få det samme tilbake om det er mulig. Og hvis jeg skjønte spørsmålet ditt rett, med testing av forholdet med tanke på styrke eller svakhet. Så ja, jeg vil ta tak i svakhetene, og styrke de. Hadde det vært et seriøst forhold, begge deler.

Jeg har vært singel så og si hele livet, med noen flings. Mine følelser til hu her nå, kan være falsk trygghet som jeg har lagt opp til selv. Det er rart med det, at når man setter seg selv som utilgjengelig. Selv om man egentlig er det, så blir man mer attraktiv. For jeg har merket at i det siste når jeg er på byen, at jeg får mye mer oppmerksomhet. Kanskje det er også derfor jeg er mer klar for å miste henne, enn meg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha takk så mye. så bra å høre at du har fått noe annet å tenke på enn hva du overtenkte før ;) 

 

er helt umulig å si hva jeg ville gjort i din situasjon, da jeg bare har fått en superoverfladisk beskrivelse av ene siden av et forhold som har pågått i over et år.

 

hvis jeg skal prøve, vil jeg prøve å beskrive hva jeg tenker om situasjonen, kanskje det kan bidra til å gjøre bildet klarere.

 

Dere liker å ha sex sammen. det er en bra ting å kjenne noen man kan sende en tekstmelding med et spørsmålstegn og begge er helt inneforstått med hva det betyr. 

 

dere trenger ikke å være kjærester for at dette skal funke som pokker, men hvis en av dere har eller får mer lyst på å være kjæreste enn den andre, er dette en sikker oppskrift på mange kjipe samtaler som perler på en snor.

 

jeg hadde antakeligvis vært så kald at jeg hadde kontaktet henne når det føltes riktig, og hvis hun svarer uinteressant så slutter jeg bare å svare når jeg ikke gidder holde samtalen igang mer. det er en leveregel jeg har som gjelder absolutt alle. hvis man ikke har noe interessant å si, er det som regel bedre å være stille.

Det kan kanskje være litt anti-klimatisk å si dette, men reglene var greie i utgangspunktet de. hun ville ikke deale med andres følelser, hun ville bare ha sex. respekt trenger ikke være å gjøre det riktige. av og til handler det om å ikke gjøre det gale, og jobben er å akseptere at situasjonen er det den er. ikke bedre eller verre. du får i allefall god sex utav det? 

 

jeg synes også det er provoserende når folk initierer samtaler, så etter to setninger begynner de med enstavelsesord og virker helt uinteressert. det er alltid verre å holde en samtale igang med noen som ikke prøver, enn noen som gjør hele jobben for en. 

 

jeg har et par venninner som er i den kategorien, men jeg kjenner de godt nok til å vite at det er ikke fordi de er uinteresserte eller dumme ellerno.. de er rett og slett best å prate face to face, evt kropp mot kropp når det er aktuelt. heck, kjente ei jente som ikke engang likte personligheten min spesielt godt, så hun ville helst ikke prate så mye når vi traff hverandre... var kos det, hun er fortsatt en av mine bekjente selv om det er mange år siden vi lå sammen sist, hvis vi møtes på gata kan det godt hende at vi tar en kaffekopp og flirer av "gamle dager" 

 

kanskje du har en ordentlig keeper, in the sense at dere ikke trenger keeping eller to be kept? :)

 

 

Jeg vet med meg selv, at jeg ikke ønsker et forhold for øyeblikket. Men er åpen for å prøve det. For alt jeg vet, kan det hende hu distanserer seg vekk fra meg, fordi hu har fått følelse av at hun vil ha mer. 

 

Men det du beskriver om hva du ville ha gjort. Det er akkurat det jeg gjør nå, i nesten punkt og prikke. Sexen er bra, og det er derfor dette har vart et år.

 

Vel er jeg så heldig, så ble presset litt mer nå!

 

Lenke til kommentar

Det er ikke for ofte jeg snakker med noen som faktisk ønsker å gjøre seg selv til en bedre mann. 

men her kommer vi nærmest inn på en filosofisk diskusjon angående hva som "må" være på plass, hva som "trengs" og hva som "kan utelates" av personligheter for å klare seg i et forhold.
 

jeg er kjempeuenig i at en mann må ha et satt antall kvaliteter og fikset livet sitt før de er attraktive som partnere\kjærester\lekekamerater. :) 

sånn som jeg ser det, er kravene enkle og greie:

#1: vær over 16 år. forhold før man kan ha sex, er vel mest å holde hender uansett? hihi.

#2: aldri slå\mishandle. det fins ingenting som unnskylder denne. menn som slår\misbruker kvinner burde dø av å bli dyppa i sterk syre, penis først, så resten. selvforsvar er ikke tatt med her, kvinner burde heller ikke mishandle eller slå mannen\dama. vold løser aldri forholdsproblemer.

#3: oppføre seg på en måte som gjør det trivelig å være med en.

#4: livsførsel også. alle ting man gjør, jobber med, trener med, henger med, etc spiller inn på hvem man er, og dermed er det ingen grenser for hva folk kan finne på å like en for :D 


det fins helt sikkert mange der ute som kan sette pris på en mann som i tillegg til å forsøke å gjøre seg til en bedre mann for å fortjene respekt, setter sin ære i å gjøre livet til noen spesielle best mulig.

ooog


har du tenkt på at du allerede har gjort noe med det ? du har ikke snakket med meg om du ikke hadde gjort noe med det, venn ;) 
er ikke sikkert at du har gjort nok, eller det riktige, men NOE har du gjort, det kan ingen ta fra deg.

til slutt, kan jeg be om en liten tjeneste? 

jeg har litt problemer med å lese veldig mye tekst i samme avsnitt, det går litt i ett for meg da.. så jeg må lese alle innleggene mange ganger før jeg forstår....


kunne du laget litt flere avsnitt? det er veldig god plass på internett, så det er ingenting galt med å legge inn et linjeskift etter punktum nå og da :D 

ellers håper jeg du har en fin dag.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet med meg selv, at jeg ikke ønsker et forhold for øyeblikket. Men er åpen for å prøve det. 

*snip snip*

Vel er jeg så heldig, så ble presset litt mer nå!

 

why fix it if it aint broke?

du oppfører deg som folk når dere snakker, du svarer når hun skriver,  dere har en fin tone når dere prater.

videre gir du henne space til å velge å kontakte deg eller la være. det faktum at hun fortsatt kontakter deg, betyr jo at hun setter pris på deg, men det betyr ikke at hun _må_ kontakte deg.  

 

det betyr bare at du er en mann hun setter pris på, gjerne på flere måter enn hun har sagt. en bra mann. du har gjort mye riktig ved å behandle henne respektfullt. det skal du allerede få skryt for. 

 

verden trenger flere menn som klarer å behandle andre med respekt, forstand og omså tilgi selv om det ikke er noen åpenbar grunn til å gjøre det. 

 

av og til er svarene så nært spørsmålene at det kan være vanskelig å se hvilken som er hva. :) 

 

ved å øve på å behandle henne respektfullt, uansett hva deres situasjon har vært fra øyeblikk til øyeblikk, har du laget deg et solid grunnlag som ordentlig mann. en som er sterk og klok nok til å skille ære fra situasjon, som kan bære en byrde ingen har bedt deg om å bære, gjerne for noen andre, uten å ønske noe igjen for det.

 

skulle bydd deg på en klem hvis du var i nærheten. kjøp deg en stokk, hvis flere kvinner får vite at slike menn fins, og bare er 25år gamle, kommer du til å trenge den for å holde de unna ;) 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun har åpenbart interesse for deg, men den er ganske lav. Iverksett dread game, nedgrader henne til en fuckbuddy og gå på date andre. Ikke nevn et ord om relasjonen deres, og sørg for at slt skjer på dine premisser. Når hun vil treffes er du opptatt. Du må ha kontrollen.

 

Grunnen til at mange sliter med å «forstå» jenter er nettopp fordi de ikke greier å ta innover seg at joda, hun liker deg, men ikke sånn kjempemye. Kanskje 70% av maks. Da blir oppførselen hennes også rar, varm i det ene øyeblikket, så kald, så savner hun deg, så ignorerer hun deg.

 

Interessen vil fluktere avhengig av hvor kåt hun er, hvilke andre gutter hun får oppmerksomhet fra, hvordan den generelle dagsformen hennes er, osv.

 

Ei som virkelig liker deg er villig til å gjøre hva som helst for å tilbringe tid med deg.

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg mente med oppnådde kvaliteter var ikke for når man er klar for partner, men for barn. 

 

Når man er på sitt beste, oppnådd sitt potensiale, fikset fleste egen feil. Så er det da det passer best å få barn, da er man klar til å videre føre den "beste mannen i seg selv" til sine barn. Isteden for å ikke være klar, være ond, eller ufyselig og dermed bare gi videre disse dårlige kvalitetene til neste generasjon. Forsøple samfunnet dårlige mennesker, om jeg skal si det så stygt.

 

Ja skal gjøre den tjenesten å bruke mer avsnitt! Merket det selv, og var sikkert derfor det ble litt misforstårrelse!

 

Enig i punktene dine!

 

Jeg har gjort noe! Så det er sant, men ikke noe med det. Du spør "why fix it, if it aint broke" kan hende jeg over tenker. For jeg så på hennes svar og avisning på å treffes som. "Jeg er ikke interessert i deg lenger" eller mind games. Kan hende jeg som sagt... over tenker, kanskje hun bare vil ha det enda mer mystisk. Jeg får bare fortsette å gjøre som jeg gjør tenker jeg.

 

Jeg er uansett evig takknemlig for alle dine innspill! Føler meg mer balansert, og tror jeg er emosjonelt og mental klar for uansett hvordan dette blir eller ender!

 

Hadde du vært i nærheten hadde jeg kjøpt deg en øl, og gitt deg en klem! 

 

Haha! Kjøpe meg stokk xD

 

Igjen takk for innspill, hjelp, svar og selvfølgelig for at du tok deg tid. Jeg har aldri fått noe slikt som dette av en fremmed før! Du er et genuint godt menneske, med god visdom! Masse respekt for deg! Skal update deg når jeg tar handling! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det jeg har gjort, og egentlig alltid gjort. Start fasen, så kontaktet jeg først noen ganger. Men da var vi i fasen "sommerfugler i magen" Etter 4 mnd, så har hun stått for 70% initiativ med snapping.

 

Kanskje hun nå "tar igjen" og gjør seg litt mindre tilgjengelig for å tvinge frem mer initiativ fra din side?

Lenke til kommentar

Kanskje hun nå "tar igjen" og gjør seg litt mindre tilgjengelig for å tvinge frem mer initiativ fra din side?

 

 

Ja har jo tenkte på det og, at hun kanskje vil vise at hun ikke er så lett å få eller beholde. At jeg må vise enda mer innsats.

Når jeg tenker meg om, så har hun alltid svart når jeg har tatt initiativ. Eneste som er litt merkelig, og forvirrende er den plutselige forandringen som har skjedd i det siste. Når jeg faktisk tar initiativ, og kommer med en hensikt bak initiativet. Som er å treffes, så blir det avvist. Hvert fall blitt det de to siste gangene, og det blir igjen... litt mot sin hensikt fra hu.

 

Men jeg skal ta litt mere initiativ (ikke mase) så får vi se. Tok faktisk initiativ i går kveld, og vi snakket hele kvelden. Til og med plukket opp samtalen fra da, og snakker fortsatt. Så teorien din kan være spot on! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdatering. En uke siden sist vi har vært i kontakt. Da vi var i kontakt virka det som vi var på gli igjen, mye prat og latter. 

Tema om å skaffe mood-lights til neste gang vi skulle treffes ble også dratt opp. En intern greie, vi har prata om lenge.

 

Hu begynte også å nevne at hun for første gang på lenge, ikke hadde behov for å ta sin månedlig graviditetstest. At hu syntes det var trist.

 

Jeg responderte med "Det er litt trist, med tanke kontrast til den frekvensen med vill sex vi drev på med før!" og fikk som svar

"Du sier det som om det er slutt, og aldri kommer til å skje igjen" tulla litt med det, og svarte. "Det er det" og "Neida, bare tulla" rett etterpå. Hu fikk seg en latter, og svarte "hahahaha fy faen. Føler meg som ei nonne, vi har ikke sett hverandre på en mnd!"

 

Så jeg lot hu vite at det var litt leit at det var så lenge siden, vi ikke har møttes. Hu var enig, så jeg spurte om hu var ledig til helga. Som er nå. Fikk vite at hu skulle til hjembyen min faktisk, og det til helga. Også en haug med unnskyldninger om hvor opptatt hun var, og lite håp om å treffes da. Men så får jeg etter på "Hva med neste uke?"

 

Så ting virka litt bedre, og at vi planlegger å treffes burde vise hvertfall liten indikasjon på litt interesse. Om hu ikke bare gjør det for å ha meg på slep, oppmerksomhet eller backup.

Dog har jeg fått den følelsen flere ganger. Siden hu har vært "hot & cold" i de siste 3 ukene. Og håper bare hu ikke bare leker med meg.

 

At hun ikke får tid til å treffes, når hu er i hjemmebyen og setter meg på lavest prioritering er litt kjip.

 

Siden mandag, har det vært helt stille. Sendte hu en snap på tirsdag, men fikk ikke noe svar på den. 

 

Tenkte hu var kanskje litt emosjonelt forvirra, kanskje hu føler litt på forholdet vårt, at hu kanskje tester litt. Nå vet jeg ikke lenger, og fortsetter bare det jeg driver med. Bli en bedre mann, og bare lar hu være. Selvfølgelig svare (være gentleman, og ikke være respektløs) om hu tar kontakt. Jeg får ta hu for handlinger nå, isteden for ord. "actions speaks louder than words" sies det ikke? Neste uke om vi treffes, så får jeg vite. Treffes vi ikke da, så får jeg bare ta direkte kontakt få det slutt.

 

Prøve å gniste tilbake attraksjon viser seg vanskelig, hvert fall om en også ønsker å bli en bedre mann. Da mann må utelukket æreløse handlinger som manipulasjon etc. Så jeg ser meg låst til kun en metode, og det er den naturligste tenker jeg. Og det er rett og slett å jobbe med seg selv. Jobbe mer med sosiale nettverk og evne. Bedre selvtilliten med å date flere, mer fokus på venner og familie, ta mer tid til hobby og trening, dra litt på eventyr og skaffe mer livsglede.

 

Hva tenker dere?

Endret av RunningRiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...