Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Steinsprutskade på bil, krever omlakkering


Yamahatzr50cc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det var grus så hadde han bak deg tydeligvis ikke lang nok avstand til deg. Kan jo ligge på 3 sekunders regelen på grusvei, men personlig tar jeg eller 10 sekunder så jeg slipper steinsprut

Her skriver du da vitterlig at den parkerte bilen ikke hadde lang nok avstand. Det er underlig å skylde på at en parkert bil ikke holder lang nok avstand til en som kjører ut fra parkeringsplassen - uavhengig om parkeringsplassen er grusbelagt eller asfaltert.

 

Hvorvidt du mener den parkerte bilen skal holde 3 sekunders avstand eller hva du mener er helt umulig å forstå. Uansett er denne posten meningsløs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her skriver du da vitterlig at den parkerte bilen ikke hadde lang nok avstand. Det er underlig å skylde på at en parkert bil ikke holder lang nok avstand til en som kjører ut fra parkeringsplassen - uavhengig om parkeringsplassen er grusbelagt eller asfaltert.

 

Hvorvidt du mener den parkerte bilen skal holde 3 sekunders avstand eller hva du mener er helt umulig å forstå. Uansett er denne posten meningsløs.

Jeg sa bare at han hadde ikke nok avstand.. Siden han ble truffet av grus... Eldre biler med bakhjuls trekk kan spinne på grus, selv om du mener det eller ikke.

 

Setning nr 2 var bare et eksempel på min holdning når det gjelder grus. Som er holdningen "better safe than sorry"

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Jeg sa bare at han hadde ikke nok avstand.. Siden han ble truffet av grus... Eldre biler med bakhjuls trekk kan spinne på grus, selv om du mener det eller ikke.

 

Setning nr 2 var bare et eksempel på min holdning når det gjelder grus. Som er holdningen "better safe than sorry"

Da kan du kanskje forklare oss hvordan en parkert bil på en parkeringsplass holder nok avstand da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...