Tåkefyrste Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Da syns jeg du skal i alle fall bruke alle de andre de slått som "målestokk". Skal vi gå igjennom de 4-5 siste sesongene til Juventus - igjen? De siste 4-5 sesongene er jo totalt irrelevant om laget er bra eller ikke. Du får prøve tåle at noen er uenig med deg fra tid til annen. 1
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Skrevet 7. november 2018 De siste 4-5 sesongene er jo totalt irrelevant om laget er bra eller ikke. Du får prøve tåle at noen er uenig med deg fra tid til annen. Du skal få lov til å være uenig, men det betyr ikke at du har rett. Og du må begynne å se realiteten i fotball, Juventus er kanskje Europas beste fotball lag for øyeblikket 1
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Bedre trøkk fra oss nå. Fellaini inn i boksen frigjør Martial litt. 1
ProphetSe7en Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 1-1. Hadde jeg ikke trodd. Takker og bukker
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Skrevet 7. november 2018 HAHAHAHH HAHAHAHAH :D For et møkkamål! Jeg tarn!
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Stygt, kanskje offside to ganger, ræva keeperspill, «ufortjent», men jeg tar det hundre dager i uka! 1
bshagen Skrevet 7. november 2018 Forfatter Skrevet 7. november 2018 Kunne ikke vært mer enig! Om vi tar 3 her nå, så er det 3 svært viktige poeng
Snikpellik Skrevet 7. november 2018 Skrevet 7. november 2018 Dette er så Fergie i CL at man skulle tro vi aldri bytta manager! Vi sugde «alltid» da også før vi krangla det inn på slutten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå