Gå til innhold

Trump-bashing ekkokammer: fakta, logikk og kritiske spørsmål ikke velkommen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så så, hold dere til tema.

 

On topic: Trump har latterlig frisyre

Ikke enig. Trump har flott frisyre. Parykken bidrar til å gjøre ham gjenkjennelig. Akkurat som Elvis Presley. Og det er en stor fordel for en politiker. Bare tenk på Napoleon eller Hitler. Hva ville de vært hvis de ikke var gjenkjennelige? Nei, en politiker bør bestrebe seg på å være så gjenkjennelig at alle straks ser hvem det er om de så bare ser et raskt glimt av skyggen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Her kan alle lett se at journalisten ikke berører damen. De som påstår at han berørte henne er:

nazi

rasister

fascister

alt-right

kkk

satanister

kannibaler

og noe enda verre...... pro-Trump.

Dette er en stråmann. Påstanden var at han hadde slått eller lignende, når han aldri gjorde noe slikt. Det var hun som prøvde å ta mikrofonen fra ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare å skifte navn på tråden til "Pro-Trump Safe Space:

 

Har ikke hørt noen som stemmer på Trump som støtter "safe spaces", det er jo alltid anti-Trumperne som støtter "safe spaces"..

 

Jeg får legge til mitt bidrag til tråden:

 

1. Russisk konspirasjonsteori x

2. Russisk konspirasjonsteori y

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det finnes positive og negative tingi alt og alle, trump er ingen perfekt menneske men det som er bra med han er at han hådterer negtative anklager med trak arm, spesielt sexuelle klaginger. her mener jeg det er mange som kan lære av trump, spieslt top politikere som blir emoz etter en liten public skittentøyvask. trump er en type som ikke bøyer for andre og sier det han mener, å si ting rett fram kan bli mistolket og hatet spesielt av mennesker som tror de er bedre enn andre mennesker. dette bør alle forstå. ellers jeg er ikke fan av noen av hans ideer men jeg digger trump sin holdning/ attitude. jeg digger også dattera ivanka endra bedre spesielt de lange bena hvis du skjønner hva jeg mener 

Endret av konspirasjonsteorist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...